Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koser meg med det enn så lenge! Kjenner at jeg må tisse oftere og at det murrer litt i ryggen av og til. Ellers ingenting. Husker forrige gang var jeg så trøtt og sur og vonde bryst osv allerede før uke 3 en gang.
I dag er jeg 7+1 og i morgen er det ul
Men jeg som før gledet meg og var så sikker på at dette skulle gå veien, er nå blitt usikker og redd
Men jeg håper på å nå frem til mål og få en lillesøster eller lillebror til vår sjarmør på 2.5 år![]()
Lykke til i morgenskal på ul på tirsdag neste uke her så blir spennende å se hva som skjer her også
![]()

Huff, hold ut!! ❤Idag er jeg KVALM!
Første trimester er en kamp mot tankene! Hold ut! !I dag er jeg 8+3 og livredd. Første gang jeg er gravid, men livredd for MA.. Har første legetime til fredag og gruer meg så mye at jeg ikke får sove ordentlig. Skal heldigvis på lunsj med ei venninne nå, så kanskje tankene kan gå en annen vei. Ønsker dette barnet så veldig!!
Gratulerer igjenI dag er jeg sjokka! Har vært på ultralyd og så to bankende hjerter!! Er 8+4 som jeg selv trodde! Det her er helt vilt!! ❤ ❤