Idag er jeg...

Idag er jeg 6+5, og fremdeles i veldig fin form. :) Var ganske kvalm i natt, så trodde kanskje at kvalmen hadde komt, men den gikk over på morgenen. Likegreit å bare være kvalm om kvelden/natta. ;)

5+0 og kjempeglad. Milepæl for oss:D

I dag er jeg 6 + 2 og der kom kvalmen ja, kaster opp og er kvalm hele morgenen, håper dette gir seg snart

I dag er jeg 4+2 og formen er på topp :happy: Koser meg med det enn så lenge! Kjenner at jeg må tisse oftere og at det murrer litt i ryggen av og til. Ellers ingenting. Husker forrige gang var jeg så trøtt og sur og vonde bryst osv allerede før uke 3 en gang.

I dag er jeg 8+2 og kvalmen har endelig sluppet litt taket (kl 12). Nå kan jeg endelig stå opp og kanskje gjøre noe fornuftig. Har hatt ekle følelser i kroppen de siste dagene. Følelsen av at det ikke er liv inni her. Men jeg kan ikke fortsette med sånne tanker, så har lest masse positive artikler og tenkt fine tanker og må bare holde ut til første ul :) ellers er puppene fryktelig ømme (eller faktisk smertefulle) og brystvortene klør jeg nesten av.. Jeg har blitt hårsår og fått mer kviser. Og for to dager siden kom hodepinen. Eneste som hjelper er paracet og har hørt at det er trygt å ta så det er redningen min :)

I dag er jeg 4+6. Humøret svinger som ett sant hælvette, såå slitsomt :p Ellers er jeg bare sinnsykt trøtt hele tida, og får ikke nok søvn :/ Puppene er så vonde at jeg må ha på treningsbh døgnet rundt :p Opplever også strekninger/stikninger i lyskene, vekslende høyre og venstre :) Drømmer også sååå mye rart etter at jeg ble gravid :p

Last edited:
I dag er jeg 5+6 og våknet med skikkelig morgenkvalme! Tok med meg en pose i bilen på vei til jobb i tilfelle :-( Heldigvis bedret det seg litt etter mat, og forsvant litt utpå dagen. Håper ikke dette er starten på kvalmen som jeg hadde sist!

I dag er jeg heldigvis ikke så kvalm, men utrolig trøtt. Selv om det er slitsomt er det også veldig kjekt å spennende :)

I dag er jeg 7+1 og i morgen er det ul :D
Men jeg som før gledet meg og var så sikker på at dette skulle gå veien, er nå blitt usikker og redd :wtf:

Men jeg håper på å nå frem til mål og få en lillesøster eller lillebror til vår sjarmør på 2.5 år ;)

Last edited:
I dag er jeg 8+3 og livredd. Første gang jeg er gravid, men livredd for MA.. Har første legetime til fredag og gruer meg så mye at jeg ikke får sove ordentlig. Skal heldigvis på lunsj med ei venninne nå, så kanskje tankene kan gå en annen vei. Ønsker dette barnet så veldig!!

I dag er jeg 7+1 og i morgen er det ul :D
Men jeg som før gledet meg og var så sikker på at dette skulle gå veien, er nå blitt usikker og redd :wtf:

Men jeg håper på å nå frem til mål og få en lillesøster eller lillebror til vår sjarmør på 2.5 år ;)

Lykke til i morgen :) skal på ul på tirsdag neste uke her så blir spennende å se hva som skjer her også :)

Idag er jeg KVALM!

I dag er jeg 8+3 og livredd. Første gang jeg er gravid, men livredd for MA.. Har første legetime til fredag og gruer meg så mye at jeg ikke får sove ordentlig. Skal heldigvis på lunsj med ei venninne nå, så kanskje tankene kan gå en annen vei. Ønsker dette barnet så veldig!!
Første trimester er en kamp mot tankene! Hold ut! ! :-)
Vi er ca like langt, jeg er 8+3 idag. Les litt om det fine som skjer inne i magen og tenk positivt! ❤

Back
Topp