Idag er jeg...

I dag er jeg 7 uker på vei, fortsatt litt uvirkelig. Trøtt og litt kvalm men ellers bra

7+4. Kvalm og trøtt, men klarer meg fint i forhold til forrige svangerskap. Usikker på om det er psyken eller formen som faktisk er bedre ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Idag er jeg 6+4 sånn ca.. fant det ut først idag tidlig så går som i en liten boble. Mye tanker og mye frykt. Men håper på det beste :) er litt trøtt og litt ømme brystknopper og litt kvalm innimellom. Men ellers grei form :)

I dag er jeg sjokka! Har vært på ultralyd og så to bankende hjerter!! Er 8+4 som jeg selv trodde! Det her er helt vilt!! ❤ ❤

Hadde du noen tanker på forhånd om tvillinger? Er selv skråsikker på at det er tvillinger denne gangen :p Men det er nok bare for at symtpomene mine er så mye sterkere denne gangen enn forrige, og at magen min er blitt så stor allerede:p

Hadde du noen tanker på forhånd om tvillinger? Er selv skråsikker på at det er tvillinger denne gangen :p Men det er nok bare for at symtpomene mine er så mye sterkere denne gangen enn forrige, og at magen min er blitt så stor allerede:p
Flere venner spøka med det, og jeg hadde drømt det et par ganger.. Men ble veldig sjokkert! Hadde jo også drømt om døde barn et par uker.. Jeg anbefaler tidlig ultralyd om du har store mistanker. Det er så mye mer man må være forsiktig med om det er tvillinger. Og mye tettere oppfølging av gynekolog og jordmor.

Idag er jeg 8+6 og formen er opp og ned. Jeg orker litt, men da må jeg legge meg og lade opp igjen ganske raskt!
Har en fireåring som tester grenser til de grader, så blir ganske fort sliten av å måtte krangle hele tiden..
Planen idag er å vaske og rydde huset klart til bursdag på tirsdag, men heldigvis har mannen gitt meg beskjed om å holde sofaen mens de rydder! :-) Så får jeg heller hjelpe til litt etterpå når energien har kommet tilbake!
Jeg gleder meg til bursdagsfeiring på tirsdag og ellers gleder jeg meg til å bli i bedre form, sist var formen kjempefin i andre trimester så jeg går for det også denne gangen! :-)

I dag er jeg 6+5 å har hatt en sånn ekkel følelse de siste dagene på at det er no galt. Aner ikke hvorfor men den følelsen vil liksom ikke forsvinne.

7+3 og utrolig kvalm konstant.. flere som har det sånn? er ikke sånn at jeg kaster opp enda, men venter igrunn bare på det..bare det å stå å lage middag er ille syns jeg, varme av komfyren og lukter samtidig gjør kvalmen verre. Hva drikker dere utenom vann? klarer ikke å drikke vann fra springen, i helga har jeg drukket farris bris, ganske godt det syns jeg. Liker jo godt sukkerfri saft, men vet ikke hvor bra det er for den i magen i lengden..?

I dag er jeg 8+1, og føler meg konstant fyllesyk...har også vondt i ene rumpeballen, kan dette ha noe med tegn til bekkenløsning å gjøre? Forrige svangerskap var jeg i fin form hele tiden, virkelig en kontrast til "småvondter" overalt denne gang.. syte syte!

I dag er jeg 8+4 og magen kom plutselig stinkende frem. Har akkurat gått igjennom klesskapet for å finne noe å ha på i morgen på jobb som kan kamuflere magen vi har heldigvis gode,romslige uniformer så kan gjemme magen resten av dagen inni den.

7+3 og utrolig kvalm konstant.. flere som har det sånn? er ikke sånn at jeg kaster opp enda, men venter igrunn bare på det..bare det å stå å lage middag er ille syns jeg, varme av komfyren og lukter samtidig gjør kvalmen verre. Hva drikker dere utenom vann? klarer ikke å drikke vann fra springen, i helga har jeg drukket farris bris, ganske godt det syns jeg. Liker jo godt sukkerfri saft, men vet ikke hvor bra det er for den i magen i lengden..?
Er 7+1 og er også kvalm gjennom heile dagen... :( Det varierer i styrke etter kor mykje eg har klart å eta, kor trøtt eg er og kor stressa eg er. Men den minste anstrenging gjer det verre! Har mest brekningar, men har også kasta opp fleire gonger denne veka. Synest det er tøft, har vanlegvis eit veldig aktivt liv, men no klarer eg ingenting... Håpar det blir bedre for oss alle snart!! :)

Farris, eplejuice eller 50/50 blanding av de to. Ellers melk eller sjokolademelk :)

Back
Topp