hvordan står det til med vekta??

24+5 og gått opp 7 kg ca.. Ikke avskrekkende, men sist gikk jeg opp totalt 18 kg og dit vil jeg ikke denne gangen!
 
23+6 og har gått opp 11 kg ca ifølge legens vekt. Regner med å gå opp over 20 kg:p
 
25+4 og 11 kg. Den siste måneden har jo vært helt vill når det kommer til vekta! :p men jeg kjenner at det ikke gjør meg så mye om jeg går opp 12 eller 22 kg. Mannen elsker formene, babyen får det hun trenger og jeg vil uansett ikke helt tilbake til startvekt :)
 
Da var jeg bikket 20 kilo opp :(
Dumme meg målte lårene mine idag... Er definitivt rumpe og lår jeg legger på meg først og mest... De har gått fra å være 60 cm i omkrets med muskler til 75 full av fett!!!!!! Føler meg forferdelig :(
 
26+2 - fortsatt bare en kilo opp, men har hatt noen dager uten trening og masse påskegodis, så bikker nok 60kg innen denne helgen :p haha
 
24+6 i dag. Opp ca. 6kg til no. Kjem vel fort fleire. Spesielt når vetlajento har funne ut at ho liker sjokolade.. Trur ho har ein knapp ho trykker på for og aktivere søtsuget!! Og trykker på den heile tida!!
 
26 uker i dag og opp 8 kg.. Men kjenner jeg blir mer og mer sulten, har lyst på mat og snavvel hele tiden :p Gikk opp 14 kg med storesøster, blor nok mere denne gangen :)
 
Da var jeg bikket 20 kilo opp :(
Dumme meg målte lårene mine idag... Er definitivt rumpe og lår jeg legger på meg først og mest... De har gått fra å være 60 cm i omkrets med muskler til 75 full av fett!!!!!! Føler meg forferdelig :(
Vil tro det er mest vann da, å det forsvinner kort tid etter fødsel uansett:)
 
27+3 og opp nesten 11 kg, sukk o_O
 
26 + 5 og opp 9 kilo. Undervektig da jeg ble gravid. Sist svagerskap lå jeg omtrent likt, så jeg er ikke bekymret. Gikk opp totalt 12-13 kilo og alt minus 2 kilo til ramlet av i løpet av 6 måneder. Jeg løftet ikke en finger for det heller, men tror at jeg fikk til å amme uten problem spilte en stor rolle.
 
Juhuuu!! Jeg har kommet meg over 60kg for første gang :D 61kg veide jeg i går, 60kg i dag - dvs opp 2-3 kg siden før jeg ble gravid. Var helt på grensen til undervektig før jeg ble gravid, men nå kryper det sakte men sikkert opp :) 26+6 i dag!
 
Aner ikke for jeg har ikke vekt hjemme. Men blir veid på neste kontroll i uka etter påske, da er jeg 28+6. Regner med å ha gått opp 5-6 kilo (var gått 4 kilo opp på 24 ukers kontrollen), men jeg aner virkelig ikke. Mulig jeg har gått opp 10 kg også. Jeg bryr meg ikke så lenge jeg ikke har gått NED! Det begynte jeg nemlig med i forrige svangerskap, og da ble det styr med kontroller på sykehus osv.
 
15 kilo opp :( startet på 68 kilo og er 177 høy..

Jeg har gått opp 12 kilo startet på ca 70kg og er ca 165cm høy, og er i uke 25+0 så fikk litt kjeft av jordmor, men tenker at så lenge ungen får det den trenger er alt bra;)
 
Jeg har gått opp 12 kilo startet på ca 70kg og er ca 165cm høy, og er i uke 25+0 så fikk litt kjeft av jordmor, men tenker at så lenge ungen får det den trenger er alt bra;)

Da gruer jeg meg til jordmor time på tirsdag ;( 25+0 idag og 20 kilo opp!!!
 
Da gruer jeg meg til jordmor time på tirsdag ;( 25+0 idag og 20 kilo opp!!!



Det går nok fint :) det er jo forskjellig for alle og så lenge du og baby har det bra så er jo alt greit tenker jeg :)
Jordmor spurte meg hvorfor jeg hadde gått opp så mye, for meg er det at før jeg var gravid trente jeg og spiste mindre, nå er jeg ikke så flink med treningen og har større appetitt.
 
Back
Topp