hvordan står det til med vekta??

Pinnedyr

Betatt av forumet
Er nå 21+3, har så langt gått ned 6kg, men jeg startet svangerskapet med noen noen kg for mye. Så det er sikkert ikke så farlig...? Sist jeg gikk gravid la jeg på meg nesten 25kg, å det vil jeg ikke igjen!
 
Så lenge du får i deg den næringen du og lille trenger, så er vel det det viktigste:) har jordmor eller lege sagt noe om det da?

Her har jeg gått opp 9 kg og er 20+2 i dag, så blir ikke overrasket om jeg tipper 20. Ikke bekymret siden jeg lå på grensen til undervektig, og har bare godt av noen ekstra kg:) og spiser normalt:)
 
20+6 i dag. Opp 4 kg. Har hatt veldig god matlyst i det siste ;) veldig kvalm fram til uke 16, so kiloene har komt på etter det.
 
skal til jordmor i løpet av uka så får høre hva hun sier, men tror jeg får i meg nåkk næring.. :) ja da er det vell ikke så farlig med 20 kg for din del:) sist slet jeg leenge for å få av meg de siste graviditets kiloene så jo mindre jo bedre tenker jeg :)
 
Jeg har gått opp litt over 1 kg som snille legen min har rundet opp til 2 :p håper ikke jeg legger for mye på meg, og foreløpig er det kun magen som har fått det men er jo bare 20+1 uker så mange uker igjen..
 
Mener å ha lest at det var mellom uke 21-27 man la på seg mest..??
 
Har lagt på meg 4 kg 21+4, og alle har kommet etter uke 17... Går for fort opp nå syns jeg :eek:
 
Er 19 veke på veg, akkurat komme opp igjen på startvekta, var -2kg ein periode. Men det er siste vekene det er komme på igjen, går skremmende fort ;)
 
15 kilo opp :( startet på 68 kilo og er 177 høy..
 
0.7kg fra startvekten. ikke vet jeg hvorfor men passer bra da jeg har mange kg ekstra fra før :p
 
15 kilo opp :( startet på 68 kilo og er 177 høy..

Er du langt på vei da?:) du var jo ganske tynn i utgangspunktet, å er ikke sikkert du legger på deg så mye i resten av svangerskapet heller :)
 
2 kg opp fra startvekten. Men var jo 4 kg under de første ukene. 22+3 i dag.
 
Jeg er 24 uker i dag, og har gått opp 7,5 kg til sammen. Kiloene kommer litt i rykk og napp for min del. La plutselig på meg 1 kilo i uka for en stund siden, mens de siste par ukene har jeg bare lagt på meg en halvkilo til sammen - selv om jeg har spist mer nå.
 
22+4 og 1,5 kg opp. Men har mer enn nok å gå på :p
 
Er du langt på vei da?:) du var jo ganske tynn i utgangspunktet, å er ikke sikkert du legger på deg så mye i resten av svangerskapet heller :)

20+3 :( så nei.. La på meg enormt mye de 18 første ukene fordi jeg har vært på veldig strengt kosthold før jeg ble gravid, men så har jeg slitt masse med kvalme og levd på usunn mat :( heldigvis har kvalmen dempet seg litt denne uken!! Så veldig klar for å prøve spise sunt igjen .....
 
Jeg er 19+6 i dag og har gått ned 8 kg. Men ser at magen vokser da :)
 
Back
Topp