16 kilo opp!! Og jeg var normalvektig før gravid;( Og er 21+6. Men takk guud har vekta stått stille i 3 uker nå. Kvalmen er endelig dempet og jeg har klart spise litt sunt igjen. Håper den stopper opp videre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit å ha litt å gå på ...skulle ønske jeg å hadde litt ekstra å gå på nå! Jeg satser på at grunnen til at ikke jeg legger på meg er fordi snuppa tar til seg alt istedenfor HeheJeg er i samme situasjon med vekta. Vil ikke kalle meg slank, men normal med noen ekstra kilo på lår og rompe hos meg kom puppene tidlig og de har blitt plagsomt svære nå. Magen titter godt frem nå, men vekta står på samme sted som før jeg ble gravid...skjønner ingenting. I dag var det ei som komplimenterte meg med at jeg var blitt så smal i ansiktet? Jeg skal ikke klage, men jeg er bekymra for om mini får i seg det han trenger av næring og at alt er bra. JM sa at alt var fint, men syns ennå det er merkelig. Kroppen er mystisk....
Da har jeg vært på vekta for første gang på 9 uker viste 59 kilo - så er snaaaaart over 60 og +1 kilo fra startvekt. haha. ellers var SF-målet mitt over gjennomsnittet, men ikke for mye - men det hadde jeg mistenkt fra før, siden jordmoren sa at livmoren min var høy men smal. men følger min egen kurve da moro å vite hvordan man ligger ann med vekta etter 9 uker uvitende.
Weee, da går det riktig vei da
Du har fortsatt noen kg før du tar meg igjen
haha - skal nok klare å ta deg igjen - nå går det bare en vei ser det ut som. Fra november til nå har jeg jo gått opp 7 kilo går nok opp 7 til iløpet av kort tid
Greit å ha litt å gå på ...skulle ønske jeg å hadde litt ekstra å gå på nå! Jeg satser på at grunnen til at ikke jeg legger på meg er fordi snuppa tar til seg alt istedenfor Hehe
Får passe på å holde meg rett over deg da haha
Gått opp 10 kg siden oktober, så er bare å fortsette å eta haha
Hva var SF-målet ditt på da?
synes det er så morsomt at jeg bare er en kilo unna 60 haha..
sfmålet var 23 cm, uke 24 så lå en rute over den røde streken! Har du målt SF enda?
Veldig gøy å passere 60 og skal jeg si deg om en uke eller to så er du kanskje der du og
Målte hos jordmor i uke 20, og da var det 19 cm. Vet jo ikle helt om mitt eget mål blir helt riktig da, men jeg kom til 22cm i dag på 22 uker.
ja, det skal feires med kake når jeg kommer over 60 kilo - napoleonskake tipper jeg! haha.
Ja, da ligger vi ganske likt på SF-mål også da gøy! Chubby babyer er søte - så vi får sikkert hver vår teddybjørn hahaha.
Naaah, to søte teddybjørner♡♡♡
Blir gøy å se når de kommer ut
Var selv litt lubben da jeg ble født, bollekinn og dobbelthake og hehe. De fulgte meg ikke videre.
haha, akkurat samme her jeg var sånn omtrent akkurat på gjennomsnittet 3500g, og 51 cm eller noe sånt... men Samboeren min var 10g fra å veie 5 kg... jeg håper ikke baby slekter på han - selvom det ser sånn ut enn så lenge på sf-målet! hahaha. tenker på at jeg skal ha den ut også. Greit å holde seg under 4500g, som er grensen på "stort barn"
Var vel noe rundt der jeg og, men var visst ganske rund i kjakene. Hehe
Tror mannen var rundt det samme en plass, men han var vel heller overvektig hele barndommen og.
Nei, får håpe de holder seg under 4500 ja. 5 kg er myyye for en baby
Ja jeg å merker at energinivå er labert. Mulig litt lite søvn pga bekken plagene mine spiller en god faktor der da... Prøver å tenke sunt i kostholdet og at evt usunt skal komme som tillegg til det ordinært kosthold. Så lenge jeg ikke går ned og snuppa går opp så er det vel greit vil jeg troDet er det jeg også tenker, at han tar til seg alt jeg merker jo at jeg ikke har så mye energi for tiden i og med at han vokser så mye og det skjer så mye med kroppen samtidig, så prøver å få i meg næringsrik mat når jeg først spiser