hvordan står det til med vekta??

16 kilo opp!! Og jeg var normalvektig før gravid;( Og er 21+6. Men takk guud har vekta stått stille i 3 uker nå. Kvalmen er endelig dempet og jeg har klart spise litt sunt igjen. Håper den stopper opp videre :p

23+4, 9 kilo opp og øker stadig :P trodde vekta hadde stagnert, men neida!! :P

Vekta stiger! Haha
Har lagt på meg 11 kg nå, 21+6, men føler ikke at jeg har blitt så veldig mye større allikevel :)

Fra veke 12 til no veke 21+4 har eg lagt på meg 2,6kg :) men kan likevel sjå tydleg at eg har lagt meg ut rundt magen og hoftene..

Jeg gikk ned noen kilo i begynnelsen, så jeg er usikker på hvor mye jeg veide først, men siden november så har jeg gått opp 9 kg :o

Jeg får vite hvordan det står til med vekten i morgen - da er jeg 24+0. Har ikke veid meg siden jeg var 15+1, da var jeg 54, dvs -4 kg fra startvekt. Tipper jeg nå har lagt på meg masse - føler meg hvertfall mye tyngre enn 54 og 58 kilo :p

Jeg er i samme situasjon med vekta. Vil ikke kalle meg slank, men normal med noen ekstra kilo på lår og rompe :P hos meg kom puppene tidlig og de har blitt plagsomt svære nå. Magen titter godt frem nå, men vekta står på samme sted som før jeg ble gravid...skjønner ingenting. I dag var det ei som komplimenterte meg med at jeg var blitt så smal i ansiktet? Jeg skal ikke klage, men jeg er bekymra for om mini får i seg det han trenger av næring og at alt er bra. JM sa at alt var fint, men syns ennå det er merkelig. Kroppen er mystisk....
Greit å ha litt å gå på :) ...skulle ønske jeg å hadde litt ekstra å gå på nå! Jeg satser på at grunnen til at ikke jeg legger på meg er fordi snuppa tar til seg alt istedenfor ;) Hehe :P

Da har jeg vært på vekta for første gang på 9 uker :p viste 59 kilo - så er snaaaaart over 60 :D og +1 kilo fra startvekt. haha. ellers var SF-målet mitt over gjennomsnittet, men ikke for mye - men det hadde jeg mistenkt fra før, siden jordmoren sa at livmoren min var høy men smal. men følger min egen kurve da :) moro å vite hvordan man ligger ann med vekta etter 9 uker uvitende.

Da har jeg vært på vekta for første gang på 9 uker :p viste 59 kilo - så er snaaaaart over 60 :D og +1 kilo fra startvekt. haha. ellers var SF-målet mitt over gjennomsnittet, men ikke for mye - men det hadde jeg mistenkt fra før, siden jordmoren sa at livmoren min var høy men smal. men følger min egen kurve da :) moro å vite hvordan man ligger ann med vekta etter 9 uker uvitende.

Weee, da går det riktig vei da;)
Du har fortsatt noen kg før du tar meg igjen:p

haha - skal nok klare å ta deg igjen - nå går det bare en vei ser det ut som. Fra november til nå har jeg jo gått opp 7 kilo :p går nok opp 7 til iløpet av kort tid :D

Får passe på å holde meg rett over deg da :p haha
Gått opp 10 kg siden oktober, så er bare å fortsette å eta:p haha
Hva var SF-målet ditt på da?

Greit å ha litt å gå på :) ...skulle ønske jeg å hadde litt ekstra å gå på nå! Jeg satser på at grunnen til at ikke jeg legger på meg er fordi snuppa tar til seg alt istedenfor ;) Hehe :P

Det er det jeg også tenker, at han tar til seg alt ;) jeg merker jo at jeg ikke har så mye energi for tiden i og med at han vokser så mye og det skjer så mye med kroppen samtidig, så prøver å få i meg næringsrik mat når jeg først spiser :)

Får passe på å holde meg rett over deg da :p haha
Gått opp 10 kg siden oktober, så er bare å fortsette å eta:p haha
Hva var SF-målet ditt på da?

synes det er så morsomt at jeg bare er en kilo unna 60 :D haha..
sfmålet var 23 cm, uke 24 :) så lå en rute over den røde streken! Har du målt SF enda?

synes det er så morsomt at jeg bare er en kilo unna 60 :D haha..
sfmålet var 23 cm, uke 24 :) så lå en rute over den røde streken! Har du målt SF enda?

Veldig gøy å passere 60 og skal jeg si deg;) om en uke eller to så er du kanskje der du og:D
Målte hos jordmor i uke 20, og da var det 19 cm. Vet jo ikle helt om mitt eget mål blir helt riktig da, men jeg kom til 22cm i dag på 22 uker.

Veldig gøy å passere 60 og skal jeg si deg;) om en uke eller to så er du kanskje der du og:D
Målte hos jordmor i uke 20, og da var det 19 cm. Vet jo ikle helt om mitt eget mål blir helt riktig da, men jeg kom til 22cm i dag på 22 uker.

ja, det skal feires med kake når jeg kommer over 60 kilo - napoleonskake tipper jeg! haha.
Ja, da ligger vi ganske likt på SF-mål også da :) gøy! Chubby babyer er søte - så vi får sikkert hver vår teddybjørn :D hahaha.

ja, det skal feires med kake når jeg kommer over 60 kilo - napoleonskake tipper jeg! haha.
Ja, da ligger vi ganske likt på SF-mål også da :) gøy! Chubby babyer er søte - så vi får sikkert hver vår teddybjørn :D hahaha.

Naaah, to søte teddybjørner♡♡♡
Blir gøy å se når de kommer ut
Var selv litt lubben da jeg ble født, bollekinn og dobbelthake og:p hehe. De fulgte meg ikke videre.

Naaah, to søte teddybjørner♡♡♡
Blir gøy å se når de kommer ut
Var selv litt lubben da jeg ble født, bollekinn og dobbelthake og:p hehe. De fulgte meg ikke videre.

haha, akkurat samme her :p jeg var sånn omtrent akkurat på gjennomsnittet 3500g, og 51 cm eller noe sånt... men Samboeren min var 10g fra å veie 5 kg... jeg håper ikke baby slekter på han - selvom det ser sånn ut enn så lenge på sf-målet! hahaha. tenker på at jeg skal ha den ut også. Greit å holde seg under 4500g, som er grensen på "stort barn" :D

haha, akkurat samme her :p jeg var sånn omtrent akkurat på gjennomsnittet 3500g, og 51 cm eller noe sånt... men Samboeren min var 10g fra å veie 5 kg... jeg håper ikke baby slekter på han - selvom det ser sånn ut enn så lenge på sf-målet! hahaha. tenker på at jeg skal ha den ut også. Greit å holde seg under 4500g, som er grensen på "stort barn" :D

Var vel noe rundt der jeg og, men var visst ganske rund i kjakene. Hehe
Tror mannen var rundt det samme en plass, men han var vel heller overvektig hele barndommen og.
Nei, får håpe de holder seg under 4500 ja. 5 kg er myyye for en baby:o

Var vel noe rundt der jeg og, men var visst ganske rund i kjakene. Hehe
Tror mannen var rundt det samme en plass, men han var vel heller overvektig hele barndommen og.
Nei, får håpe de holder seg under 4500 ja. 5 kg er myyye for en baby:o

Broren til samboer var nærmere 5,5 enn 5. Ja - det er veldig mye for en baby. 3000-4000g synes jeg er greit :)

Det er det jeg også tenker, at han tar til seg alt ;) jeg merker jo at jeg ikke har så mye energi for tiden i og med at han vokser så mye og det skjer så mye med kroppen samtidig, så prøver å få i meg næringsrik mat når jeg først spiser :)
Ja jeg å merker at energinivå er labert. Mulig litt lite søvn pga bekken plagene mine spiller en god faktor der da... :P Prøver å tenke sunt i kostholdet og at evt usunt skal komme som tillegg til det ordinært kosthold. :) Så lenge jeg ikke går ned og snuppa går opp så er det vel greit vil jeg tro ;)

• Liker
Reactions: H&H
Back
Topp