Er 14 uker på vei og har gått opp 5 kilo veldig bekymra for at jeg skal gå opp mye mer.. Har noen ekstra kilo fra før av!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
20+3 så nei.. La på meg enormt mye de 18 første ukene fordi jeg har vært på veldig strengt kosthold før jeg ble gravid, men så har jeg slitt masse med kvalme og levd på usunn mat heldigvis har kvalmen dempet seg litt denne uken!! Så veldig klar for å prøve spise sunt igjen .....
Får håp kvalmen gir seg snart, man må jo bare gjøre/spise det som demper kvalmen først og fremst, men skjønner at det ikke er noe gøy når man ser kiloene snike seg på fortere enn planlagt, men siden du var så flink før svangerskapet så klarer du sikkert å gå fort ned igjen å
Hvilken uke er du ? så langt har jeg gått ned 5kg (har mer enn nåkk å ta av men kiloene kommer vel før eller siden, hvor mange dager har du brukt på å gå opp 2 kg freksempel? ser for meg at jeg helt plutselig går opp 5 kg på noen dager;-)Min vekt har plutselig tatt helt av! Øker noe sykt for tiden...
3 kg på 3 ukerHvilken uke er du ? så langt har jeg gått ned 5kg (har mer enn nåkk å ta av men kiloene kommer vel før eller siden, hvor mange dager har du brukt på å gå opp 2 kg freksempel? ser for meg at jeg helt plutselig går opp 5 kg på noen dager;-)
Ååja men det er jo ikke så raskt da3 kg på 3 uker
Jeg er i uke 20 nå. Begynner å få markant mage og puppene kom tidlig. Men vekten min øker ikke...det bekymrer meg litt, så sjekker hver dag nå i håp om at den skal begynne å øke snart!
(Var nylig på Oul, og den lille vokser og tar til seg det ho trenger heldigvis da)