hvordan står det til med vekta??

Er 14 uker på vei og har gått opp 5 kilo veldig bekymra for at jeg skal gå opp mye mer.. Har noen ekstra kilo fra før av!!

20+0 imorgen har til nå gått opp 6kg. Her er kg' ene velkommen, fordi når ammingen starter raser jeg ned i vekt, og blir undervektig, så godt for meg å ha litt å gå på tenker jeg.

Sist la jeg på meg 17kg:-)

20+3 :( så nei.. La på meg enormt mye de 18 første ukene fordi jeg har vært på veldig strengt kosthold før jeg ble gravid, men så har jeg slitt masse med kvalme og levd på usunn mat :( heldigvis har kvalmen dempet seg litt denne uken!! Så veldig klar for å prøve spise sunt igjen .....

Får håp kvalmen gir seg snart, man må jo bare gjøre/spise det som demper kvalmen først og fremst, men skjønner at det ikke er noe gøy når man ser kiloene snike seg på fortere enn planlagt, men siden du var så flink før svangerskapet så klarer du sikkert å gå fort ned igjen å :D

Får håp kvalmen gir seg snart, man må jo bare gjøre/spise det som demper kvalmen først og fremst, men skjønner at det ikke er noe gøy når man ser kiloene snike seg på fortere enn planlagt, men siden du var så flink før svangerskapet så klarer du sikkert å gå fort ned igjen å :D

Ja, jeg prøver roe meg med at det er 9 mnd, jeg skal uten tviiil tilbake til de gode vanene mine igjen, trives veldig godt med å være sunn, haha!:p og være på vekta jeg trives med... Men kjedelig er det, trodde Ikke jeg skulle
Være en av de som gikk så mye opp nei :p menmen

25+4 og har lagt på meg 5-6 kg. Håper ikke jeg går opp så mye:/ Spiser normalt:P Slutta å røyke da jeg ble gravid så regner med at et par av kiloene er fra de første to ukene etter røykeslutt.

Er 20+3 i dag, og har lagt på meg 4kg. Veide 48kg før jeg ble gravid. Med førstemann la jeg på meg 25kg :-O

Min vekt har plutselig tatt helt av! Øker noe sykt for tiden...

Er 19 uker idag og har lagt på meg 3,5 kg. Veide 49 når jeg ble gravid, men er bare 156 høy også da. Blir spennende å se hvor mye jeg legger på meg, dette er min første :)

Er 19+3, og siste tre ukene har jeg gått opp 3 kg:silent. Nesten 1,5 kg bare siden forrige mandag. Før uke 16 var det bare 1 kg totalt. men det er vel nå kiloene kommer... får bare akseptere det! og roe ned på sjokoladen.... selv om jeg vet jeg ikke klarer det.

Jeg er straks 20 uker, og har fått på meg 8 kg allerede. Huhei. Jeg la på meg totalt 20 kg sist gang, til tross for at jeg fødte fem uker for tidlig. Jeg håper virkelig ikke det blir like ille denne gang. Det er så tungt å være tung! Jeg brukte lang tid på å bli kvitt kiloene også, så det var ikke bare vann, nei. (Det hjelper IKKE at Anthon Berg marsipanegg er kommet i butikkene.)

Jeg er 22+0 og har gått opp 5-6 kg. Kan ikke se det veldig godt, har fått stoooor mage og puppene har vokst en del. Håper det ikke legger seg så mye rundt ansiktet :/ Og sjokokos er en svakhet om dagen. Håper jeg kan fortsette med trening lenge..

Min vekt har plutselig tatt helt av! Øker noe sykt for tiden...
Hvilken uke er du ? så langt har jeg gått ned 5kg (har mer enn nåkk å ta av;) men kiloene kommer vel før eller siden, hvor mange dager har du brukt på å gå opp 2 kg freksempel? ;)ser for meg at jeg helt plutselig går opp 5 kg på noen dager;-)

Hvilken uke er du ? så langt har jeg gått ned 5kg (har mer enn nåkk å ta av;) men kiloene kommer vel før eller siden, hvor mange dager har du brukt på å gå opp 2 kg freksempel? ;)ser for meg at jeg helt plutselig går opp 5 kg på noen dager;-)
3 kg på 3 uker ;)

Jeg er i uke 20 nå. Begynner å få markant mage og puppene kom tidlig. Men vekten min øker ikke...det bekymrer meg litt, så sjekker hver dag nå i håp om at den skal begynne å øke snart!

(Var nylig på Oul, og den lille vokser og tar til seg det ho trenger heldigvis da) :)

Jeg er i uke 20 nå. Begynner å få markant mage og puppene kom tidlig. Men vekten min øker ikke...det bekymrer meg litt, så sjekker hver dag nå i håp om at den skal begynne å øke snart!

(Var nylig på Oul, og den lille vokser og tar til seg det ho trenger heldigvis da) :)

Jeg er i samme situasjon med vekta. Vil ikke kalle meg slank, men normal med noen ekstra kilo på lår og rompe :P hos meg kom puppene tidlig og de har blitt plagsomt svære nå. Magen titter godt frem nå, men vekta står på samme sted som før jeg ble gravid...skjønner ingenting. I dag var det ei som komplimenterte meg med at jeg var blitt så smal i ansiktet? Jeg skal ikke klage, men jeg er bekymra for om mini får i seg det han trenger av næring og at alt er bra. JM sa at alt var fint, men syns ennå det er merkelig. Kroppen er mystisk....

Er 20+3 og har lagt på meg ca 8 kg. La på meg det meste i begynnelsen av sv.skapet fordi jeg måtte holde meg i ro. Og når man er vant til å være i 110 hele tiden å gå ned til 0 aktivitet, det gjorde sitt :P
Har gått opp bare 1,5 kg siden uke 12 da :)

Back
Topp