mammatileipia
Andre møte med forumet
20+3 6 kg til nå gikk opp 30 i forje sv.skap, håper ikke det går like langt nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
snart 22 uker, og er vel på 8-10 kg i økning. normalvektig før svangerskapet. Ekstreme bekkensmerter og lite mulig bevegelse (trente 3 ganger i uken før - ingenting nå) resulterer desverre i noen kg opp Men lite å gjøre med det. Kg kan tas av så lenge lille der inne har det fint. og så får jeg trøste meg med at samboer synes jeg fremdeles er superflott så hehe
Jeg har hatt samme kurve. La på meg 12 kilo på et blunk, så gikk det litt seinere. Er 21+2 nå og har gått opp 15,5 kg. Men jeg tror det meste kom fordi jeg sluttet med snus rett før jeg ble gravid. Så har spist godt, trent masse og ikke vært kvalm. Jeg får et skikkelig restaureringsprosjekt etter fødselen ja.Er nå 21+4.. Jeg tror jeg gikk opp ca 12kg de første 12 ukene.. Litt usikker på startvakta, men sånn ca.. Men så har jeg gått opp 3 kg på 9 uker nå. Så ca totalt 15kg opp.. Føler at jeg ikke spiste eller endret aktivitetsnivået så veldig de første ukene, så jeg skjønte/skjønner ikke noe.. Men men, samma det.. Feit skal'n bli
Jeg har hatt samme kurve. La på meg 12 kilo på et blunk, så gikk det litt seinere. Er 21+2 nå og har gått opp 15,5 kg. Men jeg tror det meste kom fordi jeg sluttet med snus rett før jeg ble gravid. Så har spist godt, trent masse og ikke vært kvalm. Jeg får et skikkelig restaureringsprosjekt etter fødselen ja.