Hvordan er formen?

Nå er det 2 dager gjen til min ultralyd. Kjenner det plager meg litt at jeg ikke tør og si det til folk før UL. Nesten som jeg er bekymret for at noe er galt liksom.... Jeg er nå i midten av uke 13. Jeg fikk jo se spiren 2 dager før uke ni så er jo egentlig ikke noe grunn til bekymring! Uff... Blir jo helt sliten av dette her! Har vert kjempe kvalm hele veien, så det er jo et veldig godt tegn! :gen014
Noen andre som er bekymret eller?
Konstant bekymret, dessverre...

Jeg røkte tidligere, i dag fant jeg ut at jeg ikke takler lukta. Var ute og gikk tur, gikk forbi en som røkte, og måtte deretter bare bøye meg over grøfta.. Tipper de i nabolaget begynte å lure ganske greit da..

Er så lei av å være kvalm og trøtt!!!!! Kan ikke hvertfall kvalmen gi seg snart? Syns det bare er et ork å være gravid denne gangen :( Måtte få ut litt frustrasjon her. 15 uker snart. Flere som syns det er mer slitsomt enn kos?

Er så lei av å være kvalm og trøtt!!!!! Kan ikke hvertfall kvalmen gi seg snart? Syns det bare er et ork å være gravid denne gangen :( Måtte få ut litt frustrasjon her. 15 uker snart. Flere som syns det er mer slitsomt enn kos?
Jeg tok meg selv i å tenke at jeg skulle ønske jeg ikke var gravid bare for en liten stund så jeg kunne få litt ro, kvalmen var så overveldende og jeg hang over doskåla i en halvtime..

Jeg har hatt ekstreme luftsmerter siste dagene. Kjentes ut som tarmene skulle eksplodere :eek:Jeg klarte nesten ikke komme meg hjem fra jobb i dag, måtte kjøre en annen vei enn vanlig i tilfelle jeg måtte stoppe. Har endelig begynt å roe seg nå etter 2 timer liggende rett ut. Håper det ikke blir like ille fremover for dette har vært vondt altså! Alt man skal plages med :rolleyes:

Jeg er så himla trøtt......spesielt om jeg står opp i 6 tiden....da varer jeg ikke lenge. Veldig kjedelig. Ellers så er jeg fremdeles veldig kvalm i tide og utide. Halvveis i uke 14 nå..

Jeg tok meg selv i å tenke at jeg skulle ønske jeg ikke var gravid bare for en liten stund så jeg kunne få litt ro, kvalmen var så overveldende og jeg hang over doskåla i en halvtime..
godt å høre det ikke bare er meg :) I dag har jeg hatt den beste dagen på lenge faktisk! Håper det varer :)

Noen som merker noe til skatten i magen? Bevegelser? Jeg har kjent det en liten stund allerede, jeg begynner imorgen på uke 15.
Litt sånn lett knipsing og bobling på en måte....Jeg er annengangsgravid....

Her blir formen værre igjen uke 13 idag. Har de siste 5 dagene vært såå kvalm. Heldigvis ikke kastet opp mer enn 1-2 ganger om dagen. Og såå trøtt itillegg:depressed:

Veldig trøtt så tør ikke kjøre bil, blir bare sittende med skikkelig tunnelsyn og får ikke med meg hva som skjer. Ekkel følelse! Ellers kvalm men tar kvalmestillende så kaster normalt ikke opp daglig, men av og til.

Veldig trøtt så tør ikke kjøre bil, blir bare sittende med skikkelig tunnelsyn og får ikke med meg hva som skjer. Ekkel følelse! Ellers kvalm men tar kvalmestillende så kaster normalt ikke opp daglig, men av og til.
Det med bilkjøring gjelder meg også.. Kjipt når jeg begynner på jobb tidlig, heldigvis kort vei..

Jeg er såååå å lei av å være trøtt og ha vondt i hodet :sad010

Back
Topp