Hvordan er formen?

Er så lei av å være kvalm og trøtt!!!!! Kan ikke hvertfall kvalmen gi seg snart? Syns det bare er et ork å være gravid denne gangen :( Måtte få ut litt frustrasjon her. 15 uker snart. Flere som syns det er mer slitsomt enn kos?

Følt på det siste uka. Tilbake i full jobb, men det er fryktelig tungt. Sliten og trøtt hele tiden.

Formen er OK, kvalmen har trukket seg tilbake. Men jeg har konstant halsbrann/sure oppstøt, er trøtt og sliten og blir andpusten av ingen ting. I tillegg til at jeg er såå varm for tiden..

15+5 i dag, kvalmen har blitt mindre ille og jeg har i grunnen god matlyst. Plages med mye hodepine og tidvis med smerter i venstre fot (baksiden av rumpe, lår og legger), så det er kanskje bekkenet som begynner å skrangle.

Noen som merker bevegelse?
Jeg merker ikke noe bevegelse. Er annengangs og 15+2 nå. Kjente i uke 22 cirka første gangen. Hadde morkaka foran. Kanskje jeg har det nå og.

15+5 i dag, kvalmen har blitt mindre ille og jeg har i grunnen god matlyst. Plages med mye hodepine og tidvis med smerter i venstre fot (baksiden av rumpe, lår og legger), så det er kanskje bekkenet som begynner å skrangle.
Jeg har det samme i benet, men her vet jeg at det stammer fra korsryggen. Smerten stråler ned i rumpe og ben, veldig ubehagelig i hvert fall..

Jeg er nå i uke 15+5 og kjenner masse bevegelse. Idag begynte nurke Og små sparke litt også. 5 småspark har jeg fått idag. Skikkelig deilig følelse.....Jeg er så lettet over at jeg har kjent bevegelse så lenge som jeg har. Må være fryktelig frustrerende og gå fram til uke 20 uten og merke noe liv....eller tar jeg feil?

Jeg er nå i uke 15+5 og kjenner masse bevegelse. Idag begynte nurke Og små sparke litt også. 5 småspark har jeg fått idag. Skikkelig deilig følelse.....Jeg er så lettet over at jeg har kjent bevegelse så lenge som jeg har. Må være fryktelig frustrerende og gå fram til uke 20 uten og merke noe liv....eller tar jeg feil?
Er du førstegangs?

Ondt på venstre sie av magen når jeg bøyer meg.. Endten er d fordi bøllefrø ligger på den siden, elrs så er d vel tarmene mine som er litt forstoppa.. Flere som har d sånn?

Er så utrolig trøtt for tiden... Denne rugingen tar virkelig på! Kan sove opptil 3 timer ettermiddagshvil og samtidig sove 8-9 timer om natten. Med dundrende hodepine frister soving enda mer:-(

Er så utrolig trøtt for tiden... Denne rugingen tar virkelig på! Kan sove opptil 3 timer ettermiddagshvil og samtidig sove 8-9 timer om natten. Med dundrende hodepine frister soving enda mer:-(
Akkurat sånn har jeg det også, bortsett fra at jeg våkner mye om natten og ikke får sove igjen pga halsbrann..

Blir fort andpusten, mye sliten, tett i nesa, tørre slimhinner, noe hodepine, kjenner det litt i korsryggen av å være oppe hele dagen, dvs ingen sofastrekk i løpet av dagen:shifty: Ellers i super form!

Veldig stiv nakke som medfører sterk hodepine.. Skal få knekt opp, så kanskje jeg orker å stå ut arbeidsdagen når jeg begynner igjen etter ferie på mandag.. Ellers er formen tipp topp akkurat i dag, jeg gikk meg en tur halv 9, kastet innpå frokost og nå slapper jeg av foran tv'en. Har ikke følt meg så våken på mange uker, kanskje jeg går mot en bedre periode? ;)

Back
Topp