Hvordan er formen?

Lykke

Blir kjent med forumet
Jeg er idag 5+2 og jeg begynner om kjenne på kroppen at jeg er gravid. Strekker i magen, snikende kvalme, konstant tett i nesen, "brygger på" følelse. Og ikke minst trøtt hele tiden,bortsett fra på natten. Hvilke symptomer har dere andre i Februar klubben? Kjekt og følge hverandre fremover.
 
Jeg er småkvalm i tide og utide i løpet av dagen. Men verst når jeg begynner å bli sulten og er sulten.
Vondt i hodet hver kveld. Trøtt. Ømme pupper.
 
Jeg er også 5+2 i dag (tror jeg), og har de siste dagene vært småkvalm/uggen, hatt litt vondt i/vært litt rar i magen og hatt litt hodepine som kommer og går. Har også kort lunte, blir fort trøtt og sliten.
 
Irriterende god, noe trøtt då, men lite kvalm (kun mellom måltider dersom det går for lang tid mellom hver gang jeg spiser....) eneste jeg kan sånn sett klage på må være at jeg er så sinnsykt øm i niplene..,
 
Jeg er idag 5+2 og jeg begynner om kjenne på kroppen at jeg er gravid. Strekker i magen, snikende kvalme, konstant tett i nesen, "brygger på" følelse. Og ikke minst trøtt hele tiden,bortsett fra på natten. Hvilke symptomer har dere andre i Februar klubben? Kjekt og følge hverandre fremover.
5+5 her.. Ufattelig trøtt, "brygge på" følelsen her også, blir kvalm om jeg blir skikkelig sulten, veldig ømme pupper og tissetrengt... Artig å følge andre som er på likt stadie som en selv :)
 
Hvor tidlig fikk du positiv test? Jeg håper inderlig kvalmen ikke kikker skikkelig inn altså. Jeg fikk positiv test 8dpo, og har tenkt tanken tvillinger. Vet ikke om mengden HCG har noe og Si jeg? Noen som vet? Blir man mere kvalm med tvillinger? Uff, har så mye spørsmål, men finnes så få svar siden det er så individuelt....ja ja.... Tiden vil vise.
 
Ja, det dukker alltid opp masse rare ting man lurer på, og ikke minst alle spørsmålene man vil stille som ikke finnes svar på! Håper vi blir en god gjeng som kan følge hverandre fremover og spørre om hva man vil... Avogtil hjelper det bare og skrive det ned faktisk. Kan fort bli mye bekymringer ila svangerskapet....
 
Blir mer og mer kvalm, mest hvis jeg er trøtt, stressa eller sulten eller har spist for mye :wtf: Men har ikke kastet opp enda... Glad for hver dag jeg holder uten å måtte si noe på jobb! Prøver å holde god balanse.... :p
 
og så glemte jeg TRØTT! og så smaker ikke kaffe noe godt, så nå tvinger jeg i meg en halv kopp på jobb så ingen skal merke noe :rolleyes:
 
4+6 her. Kvalmen er neeesten helt borte i forhold til forrige uke (foreløpig). Er bare sykt trøtt fra kl 13 om dagen og utover kveld. Gikk å la meg halv ti i går kveld :dead: Ellers ofte tisseturer og ømme nipler!
 
Om jeg er heldig får jeg samme svangerskap som sist. Kvalm i type 5-6 dager i dann og vann. Men hadde en del kramper om natten, halsbrann fra tidlig av og sterke kynnere fra ca uke 20. Er dette første eller andre svangerskap for dere?
 
Jeg begynner å kjenne på småkvalme om kvelden.....ellers er det en vemmelig dirring på venstre side av magen. Hissig,småtrøtt,tisser hele tiden,nyser og er rett i nesen. Er vel 5+1 i dag tror jeg :)
 
Signerer tissingen. Herregud. Tror jeg kunne flyttet inn på do. Er krise tissetrengt etter to timer. Når jeg tisser så mye allerede nå, så lurer jeg på hvordan det blir i uke 40? Hihi...
 
Lite plager enda *bankibordet (har hatt det man kan av svangerskapsplager tror jeg med de to andre)
Ømme bryster, bittelitt kvalm, hyppig på do. 5+ 4
 
Om jeg er heldig får jeg samme svangerskap som sist. Kvalm i type 5-6 dager i dann og vann. Men hadde en del kramper om natten, halsbrann fra tidlig av og sterke kynnere fra ca uke 20. Er dette første eller andre svangerskap for dere?

Om jeg ser bort fra forrige graviditet som endte med SA, er dette mitt andre svangerskap. Jeg fikk også sterke kynnere fra før uke 20 da jeg skulle ha sønnen min, noe som førte til innleggelse med premature rier i uke 27. Fikk riedempende og lungemodningssprøyte samt hyppige kontroller av livmorhalsen, fødte dagen etter termin. :)
 
Om jeg er heldig får jeg samme svangerskap som sist. Kvalm i type 5-6 dager i dann og vann. Men hadde en del kramper om natten, halsbrann fra tidlig av og sterke kynnere fra ca uke 20. Er dette første eller andre svangerskap for dere?
Blir mitt 3 barn, ditt andre?
 
Håperpånrto: Skikkelige kynnere så tidlig er ikke noe og trakte etter. Husker jeg var på butikken og handlet, hadde ikke fått sånn veldig synlig mage, og så kommer det en kynner fra helgoland. Fytti, jeg hang over handlekurven, og pustet og peste som en hval, og folk såg jo litt rart på meg. Og min mann sto ved siden av og hang uten og gjøre noe særlig, for han var jo så vant til dette.... Morsom historie ihvertfall da...:smiley-bounce022
 
Jeg er ca 7+0. Mest trøtt, tidvis hodepine, veldig ømme pupper og tissetrengt. Lurer på hvor kvalmen blir av, da jeg kastet opp hver dag fra uke 6 i mitt forrige svangerskap :)
 
Back
Topp