Hvordan er formen?

Den skulle være til " vi vil ha nr tre". Fikk inntrykk av at det hadde skjedd noe kjipt i svangerskapet.:(

Er så sinnsykt sliten om dagen. Får
Så dårlig samvittighet ovenfor jenta mi, da
Pappaen reiser med jobb hver uke og jeg er nada energi :(

Hvordan sliten da? Kvalm eller helt tom og sover mye? Jeg fikk en skikkelig kvalmebyge Igår. Fytti katta...

Hvordan sliten da? Kvalm eller helt tom og sover mye? Jeg fikk en skikkelig kvalmebyge Igår. Fytti katta...
Jeg er bare helt tom, og hvis jeg ikke får nok søvn blir jeg kvalm. Men får jo ikke nok søvn når jeg er alene med en 2 åring Så må visst sove når jeg kan!

Irriterende god, noe trøtt då, men lite kvalm (kun mellom måltider dersom det går for lang tid mellom hver gang jeg spiser....) eneste jeg kan sånn sett klage på må være at jeg er så sinnsykt øm i niplene..,

Jeg er også i irriterende god form. Sitter akkurat å leser gjennom notatene mine fra forrige svangerskap, da var jeg kvalm, uggen, ømme bryst, hodepine, vond rygg, menssmerter etc... Nå er jeg bare trøtt (kvalme og ømme bryst har forsvunnet).

Jeg er også i irriterende god form. Sitter akkurat å leser gjennom notatene mine fra forrige svangerskap, da var jeg kvalm, uggen, ømme bryst, hodepine, vond rygg, menssmerter etc... Nå er jeg bare trøtt (kvalme og ømme bryst har forsvunnet).
forje svangerskap så kastet jeg opp 10 ganger i døgnet eller mer på dette tidspunktet...

6+1 i dag, fortsatt like kvalm. Har ikke kastet opp enda (bank i bordet!), men det er sikkert fordi jeg har begynt med Postafen. Til nå har jeg tatt en halv tablett daglig eller to halve daglig, legen sa jeg kunne ta inntil to hele per døgn. Må vel øke dosen etterhvert... :confused:

6+1 i dag, fortsatt like kvalm. Har ikke kastet opp enda (bank i bordet!), men det er sikkert fordi jeg har begynt med Postafen. Til nå har jeg tatt en halv tablett daglig eller to halve daglig, legen sa jeg kunne ta inntil to hele per døgn. Må vel øke dosen etterhvert... :confused:

Er det sånn kvalmestillende for gravide? Jeg har hele dagen sånn følelse av begynnende halsbrann...Har ikke halsbrann nå, men kjennes ut som den er rett rundt hjørnet. Så jeg må tenke meg om når jeg skal spise og drikke hele tiden. Blæææh...

Jeg har det flott altså. Men vi har ikke tilbud om tidlig ultralyd. Men jeg føler ikke at jeg trenger det heller.
Formen er forskjellig fra dag til dag. :)

Ahh, så flott! Da var det jeg som misforsto.:dance008 Det er jo en av mangen ting som sitter i hodet i starten, frykten for og miste....jeg tenker på det hver dag!!! Tenk om tenk om. Er det noe dere andre tenker mye på?

formen i dag, fremdeles irriterende god... noe kvalm men har ikke spist i dag ennå... har ikke helt bestemt meg for hva jeg vil ha til mat....

Her er jeg uggen og kvalm, pluss at jeg er suuuper trøtt! Men hver kvalmebøye roer ned nervene mine!! Livredd, da mine forrige svangerskap har endt i MAer...

Ahh, så flott! Da var det jeg som misforsto.:dance008 Det er jo en av mangen ting som sitter i hodet i starten, frykten for og miste....jeg tenker på det hver dag!!! Tenk om tenk om. Er det noe dere andre tenker mye på?
Tankene dukker oppgi hodet ja, men jeg prøver å skifte fokus. Blir enda mer sliten av å tenke negative tanker og handlinger. Og det hjelper. :)

Ja, det tenker jeg også....er jeg kvalm og har andre symptomer er det jo nesten garantert liv!!! Stemmer ikke det?
Vi satser på at det stemmer!!!:) selv om jeg dobbeltsjekker med hcg målinger og tidlig ul... tror på å tenke positivt da, selv om det er vanskelig!!!

Jeg fikk en liten flekk med brun,beige utflod Igår kl 11. Har ikke vert noe mere siden, ikke antydning. Blir så stresset....kan noen være grei og berolige meg?

Jeg fikk en liten flekk med brun,beige utflod Igår kl 11. Har ikke vert noe mere siden, ikke antydning. Blir så stresset....kan noen være grei og berolige meg?

Jeg har hatt brun utflod to ganger hittil i svangerskapet. Er fremdeles gravid :-) hadde brun utflod forrige svangerskap også, flere ganger :-)

Back
Topp