Hvordan er formen?

Kvalm av og til. Men er ikke trøtt lenger og puppene er ikke like ømme som før. Føler at jeg "kjenner" mindre aktivitet i mage regionen men vet ikke om det er hodet mitt. Skal til legen i morgen å måle hcg nivå, har en ekkel følelse av at jeg ikke er like gravid enda

Hvordan gikk det hos legen?:)

Jeg gikk aldri, symptomene er tilbake for fullt og jeg skal legge fra meg dumme tanker og heller vente og se, og håpe at alt er bra :)
Så flott! Av erfaring vet jeg at stress ofte skaper unødvendig mye styr og ubehag. Kan faktisk bli så bekymret at det overdøver faktiske symptomer på graviditet. Slapp av og nyt svangerskapet. Som oftest går det helt fint! :)

Så flott! Av erfaring vet jeg at stress ofte skaper unødvendig mye styr og ubehag. Kan faktisk bli så bekymret at det overdøver faktiske symptomer på graviditet. Slapp av og nyt svangerskapet. Som oftest går det helt fint! :)

Ja jeg leste alt jeg kunne om sa og ma og gudene vet hva! Helt dust det skal jeg ❤️

Bedre form i ettermiddag enn jeg har vært på lenge. Jobbet 4 timer i dag og spiste, sov et par timer.. Så nå er jeg blitt bekymra da! :p Har ikke vært så våken på 3 uker, så håper det ikke betyr noe. Har legetime mandag og er veldig spent på den :)

Jeg er og i skremmende god form, hehe :P Det er jo godt, samtidig som jeg gjerne skulle kjent mer på det. Lurer jo selvsagt på om alt er som det skal. Tok en HCG tirsdag på 7+4 som viste 91 825 så den er jo helt innafor. Har ikke tatt oppfølgingsprøve, så burde vel kanskje gjort det... Idag har jeg det jeg tror er ligamentsmerter. Stråler ned i lysken. Og ømme pupper. Og orker mindre mat enn vanlig pr måltid. Men den voldsomme trøttheten er litt borte, og ikke spesielt kvalm. Småkvalm nå etter litt smågodt :P

Jeg er fremdeles i elendig form, men kjenner at formen har blitt enda dårligere de siste dagene. Krysser i hvert fall fingrene for at jeg blir kvitt kvalmen før uke 12...

Ganske dårlig. Men er jo vekslende såklart. Ekstremt mye kvalme de siste ukene, har vært sinnsykt vanskelig å spise osv:/ Mye smerter i magen, strekk og knivstikk følelser. Helt klart at noe vokser der inne ja :p
Og denne ekstrem sulten da, som plutselig bestemmer seg for å komme når den vil som ett smell. Huff

Har følt meg bedre, men har følt meg verre også..
Jeg har hatt 3 runder hos akupunktør mot svangerskapskvalme.Fordi muligheten finnes og jeg vet det er ferie, varme og bilkjøring. Så ikke akkurat frem til det. Det hjelper men så er jeg på uke 10 i morgen så det går jo rett veien også. Ellers er jeg konstant sulten men bruker lang tid på å spise, så jeg tror jeg spiser hele dagene :p

Hvor tidlig fikk du positiv test? Jeg håper inderlig kvalmen ikke kikker skikkelig inn altså. Jeg fikk positiv test 8dpo, og har tenkt tanken tvillinger. Vet ikke om mengden HCG har noe og Si jeg? Noen som vet? Blir man mere kvalm med tvillinger? Uff, har så mye spørsmål, men finnes så få svar siden det er så individuelt....ja ja.... Tiden vil vise.

Dette er fjerde gang jeg er gravid og har aldri vært så lite kvalm og hatt så lite symptomer som den gangen det var tvillinger.

Formen er veldig bra! Er 8+0 i dag. Eneste symptom er ømme pupper, så føler meg ikke så veldig gravid.

Har vært elendig noen dager....i dag har jeg drukket Farris med eplejuice. Føles litt mindre kvalm nå. Har spist ris og svinenuggets. Det var helt herlig ! Puppene er vonde som fy og tårene triller av alt. Er 8+1 i dag.

Hvor tidlig fikk du positiv test? Jeg håper inderlig kvalmen ikke kikker skikkelig inn altså. Jeg fikk positiv test 8dpo, og har tenkt tanken tvillinger. Vet ikke om mengden HCG har noe og Si jeg? Noen som vet? Blir man mere kvalm med tvillinger? Uff, har så mye spørsmål, men finnes så få svar siden det er så individuelt....ja ja.... Tiden vil vise.
Jeg hadde en sinnsyk høy HCG; 3.890 uke 4+0 og 30.489 i uke 5+0. Jeg fikk signaler om at dette måtte være tvillinger, men uke 6+3 kunne vi se ett hjerte banke. Er nå 7+4 :-)

Veldig varierende form hos folkens her ser jeg! Jeg har hatt småblødninger og rosa/ beige/lys brun utflod nå i over to uker, kjenner jeg er drittlei!!!! Har hatt flere UL og vet alt er fint. Og siden jeg er i uke ni nå vet jeg sjangsen for at noe skal skje er under 2 prosent. Så det hjelper veldig. I tillegg har jeg sinnsykt med murringer, tisser dagen lang, småkvalm,er sulten hele døgnet +++ Er jo faktisk ikke lenge til uke tolv er passert.....WOOOOOHOOOO!!!!!!!

Bedre form i ettermiddag enn jeg har vært på lenge. Jobbet 4 timer i dag og spiste, sov et par timer.. Så nå er jeg blitt bekymra da! :p Har ikke vært så våken på 3 uker, så håper det ikke betyr noe. Har legetime mandag og er veldig spent på den :)

Ikke bruk tid på og være bekymret!!!! Symptomer kommer og går, og du må bare nyte de stundene du har til og hvile på. Positiv energi gir så mye mere enn negativ.:smiley-bounce015 Dette går nok så bra så!!!! Hvor langt er du på vei?

Forferdelig form.. sover mellom 14-16 timer i døgnet, har ikke energi til å leke med barnet mitt på 1,5 år. Og venter på time hos manuell terapeuten, sånn at bekkenet ikke tar helt knekken på meg!
Vurderer å be om sykmelding, men syns det er vanskelig da jeg ikke har vært på tul og kun er i uke 7:(

Kastet opp i går kveld,i natt og brakk meg i sta.....var kun ekkel galle som kom opp :'(
Skal på middag kl to med foreldrene mine....uff,gruer meg. Jeg må dra dit,for jeg tok bilen dems hjem i går.
Alt lukter dritt !!

Ikke bruk tid på og være bekymret!!!! Symptomer kommer og går, og du må bare nyte de stundene du har til og hvile på. Positiv energi gir så mye mere enn negativ.:smiley-bounce015 Dette går nok så bra så!!!! Hvor langt er du på vei?

Symptomer er tilbake for fullt nå :p ligger som et slakt på soffan og burde egentlig spise før kvalem kommer.
Jeg er nå 10 uker på vei. Legetime i morgen :)

Jeg begynner på uke 10 på onsdag. Er så rart og tenke på at om to uker er jeg i 2 trimester. Jeg synes tiden har gått kjempe fort tross kvalme herifra til fyttikatta, masse blødninger og at jeg fikk positiv test 3+1 og ikke i uke 5. Hva synes dere andre?

Back
Topp