Ønskebarnhjerte
Glad i forumet
Formen er "værre" enn noen gang før. Med det mener jeg at kvalmen, trøttheta og matlysta er vanskelog - men dog er jeg KJEMPETAKNEMLIG for at jeg har slike symptomer - det gir meg følelsen at svangerskapet skal gå bra 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er kvalmen døgnet rundt, trøtt og kald og puppene er ømme. Selv om det er ubehagelig er jeg veldig glad for hvert et symptomVar på ul denne uken, mest for å sjekke at det bare var en baby, noe det var
pappaen ble litt skuffet, men sa etterpå "jaja det er jo greit å begynne med en", haha. Jeg ble utrolig lettet
Ble også satt frem en dag, så nå er jeg 8+3. Gleder med til Ul i august
Hva med deg?
Jeg er kommet snart halvveis i uke 11. Så jeg har en og en halv uke til jeg er "trygg". Ser virkelig frem til det! Formen er varierende. Har egentlig vert kvalm hele veien i ulik grad. Har hatt flere perioder med ille ille kvalme altså!! Men ikke noe oppkast. Bare ukontrollerbar brekking sånn når det ikke passer seg!
Brekker meg hver dag, noen ganger kastet jeg opp også. Tør ikke ta av meg sea band'a mine. Er så redd det skal bli værre da. Jeg skal på ny ul 3.august,da er jeg 12+5gleder meg masse
![]()
Jeg skal på Ul 2 august. Er da 12+6. Så vi er ca like langt vi da! Når blir din termin da? 13 feb? Alt gått fint med deg? Ingen komplikasjoner?
Jeg er også kald! Kler meg i ull og går rundt i tøfler på hytta, mens andre løper rundt i singlet og barføtt!!!Er kvalmen døgnet rundt, trøtt og kald og puppene er ømme. Selv om det er ubehagelig er jeg veldig glad for hvert et symptomVar på ul denne uken, mest for å sjekke at det bare var en baby, noe det var
pappaen ble litt skuffet, men sa etterpå "jaja det er jo greit å begynne med en", haha. Jeg ble utrolig lettet
Ble også satt frem en dag, så nå er jeg 8+3. Gleder med til Ul i august
Hva med deg?

Vi sa det til kommende besteforeldre etter 1 tul (9+5) var så heldig å ble tilbudt ny gratis ul i uke 12+3. Etter det fikk alle vite det litt etter litt, og nå er det ikkje hemmelig lengre for vår del. Kun familie og venner som vet noe enda, men skal tilbake på jobb etter ferie, og må fortelle det der daHei alle sammen....Nå nærmer jeg meg Ul og uke 13 er nådd! Har dere fortalt noe til familie og venner? Jeg kjenner jeg ikke er klar til og si noe før UL har vert! Er litt engstelig av meg, men vanligvis får ikke folk UL før uke 18 ca. Og alt pleier jo og være greit da.
Noen annengangsgravide som har merket noe liv? Og hvor langt på vei ev da?![]()