Hvordan er formen?

Min form i dag: Jeg har dratt hjem fra jobb. Det er rett og slett ikke vits i å bli der når jeg er så kvalm og trøtt. I natt har jeg nesten ikke sovet, pga jeg måtte opp på do og så spise. Når jeg la meg igjen fikk jeg ikke sove fordi jeg var så kvalm. Bare ventet på at alt skulle komme i retur :-P Så jada, så neida. Jeg erklærer meg herved ubrukelig i dag og har inntatt sofaen. Håper jeg får sove nå til tross for kvalmen! Men så lenge spiren har det bra skal jeg tåle det meste :-)

Jeg er i så god form at jeg blir nervøs! Ingen kvalme eller trøtthet - heller motsatt! Får ikke sove om kvelden, og våkner tidlig - noe jeg aldri gjør! Merker at jeg tisser mer - gjerne på natten! Ellers er alt som vanlig! Er forresten skikkelig forkjøla nå, aldri vært så tett i nesa før! :p
Er det lov å "ønske" seg kvalm - da jeg vil føle meg litt mer gravid? :eek:

Skjønner godt du vil ønske deg kvalm, det gjorde jeg også! Og så kom kvalmen da, og herregud så jeg ønsker at den skal forsvinne..

Jeg fikk litt lys brun veske på dasspapiret idag, og siden jeg hadde det Igår så blir jeg jo enda mere stresset....Men jeg kommer fra legen min nå, og han har ultralyd apparat. Han kunne se et lite bankende hjerte...:gen014 Så enn så lenge er ting bra....men håper ikke det fortsetter med det brun beige greiene altså....

Utrolig kvalm og trøtt.. 6+1.. Vurderer sykemelding men kan egentlig ikke for det blir veldig krise nå på sommeren... Dessuten har jeg nettopp søkt større stilling så jeg kan liksom ikke ha fravær.. Var borte fra jobb igår og håper det var eneste gangen..

Imorgen går jeg inn i uke 9, og Igår var vi på ny ultralyd en uke etter forrige UL Pga blødninger den siste uken. Der var et hjerte som slo, og jeg begynner og føle at jeg kan puste ut. Har vert en lang uke ,med mye bekymringer, så veldig god følelse og få den bekreftelsen Igår. Ellers så har mesteparten av kvalmen gitt seg, og formen er fin fin. Dere andre da?

Jeg er 5+5 idag, og har enda til "gode" å være kvalm!! *bank i bordet*. Jeg er helt sykt øm og vondt i puppene, trøtt (kan sove når og hvor som helst tror jeg), oppblåst og luft i magen, har faktisk kjent antydning til halsbrann, men det har aldri blitt noe mer ut av det, og jeg har hatt en del vondt i korsryggen.
Også er jeg støl nederst i hele magen. Kjennes hard, og støl ut, og det kommer stikkinger/menssmerter i rykk og napp hele dagen. Flere som også har det, er det normalt?

Dagene går OK. Ettermiddag og kveld er slitsomt. Er kvalm av og på på dagen, men er på jobb og det går greit. Men da dagen er omme er jeg utslitt og gjerne også kvalm. Når snuppa på snart 2 år legger seg kapitulerer og jeg. Alt jeg gjør tvinger jeg meg til :P Skal feire snuppa sin 2 årsdag med venner med jevngamle barn i helga og må jo bake kaker på kveldstid på forhånd. Og det gruer jeg meg til :P Selve feiringa på dagen går nok fint (håper jeg) ;) Er og oppblåst og føler meg sånn passe ;)

Jeg er 5+5 idag, og har enda til "gode" å være kvalm!! *bank i bordet*. Jeg er helt sykt øm og vondt i puppene, trøtt (kan sove når og hvor som helst tror jeg), oppblåst og luft i magen, har faktisk kjent antydning til halsbrann, men det har aldri blitt noe mer ut av det, og jeg har hatt en del vondt i korsryggen.
Også er jeg støl nederst i hele magen. Kjennes hard, og støl ut, og det kommer stikkinger/menssmerter i rykk og napp hele dagen. Flere som også har det, er det normalt?
Ja, slike stikninger/menssmerter er normalt :)

Jeg har også fått helt sinnsyk babymage. Hjelpe meg. Ikke kødd når folk sier man kan bli fort stor med nr to.... Jeg har ikke snakket med naboer på uker, og de begynner og lure på om det er noe galt hos oss....:laughing001 Synes det er litt tidlig og si at jeg er gravid!

Min kvalme kom ca halvveis i uke 6. Du for bare krysse fingrene for at den ikke kommer....Det er virkelig ikke koselig og ha!

Formen er helt grusom :( har vært konstant kvalm nå i 2 uker! Må ringe legen i morgen å høre om det er noe mulighet å få noe kvalmestillende. Ligger i sengen eller på sofaen hele dagen, klarer ikke gjøre noen ting :( veldig slitsomt da vi nettopp har flyttet, og det fortsatt er en del som må pakkes ut og settes på plass!

Kvalm av og til. Men er ikke trøtt lenger og puppene er ikke like ømme som før. Føler at jeg "kjenner" mindre aktivitet i mage regionen men vet ikke om det er hodet mitt. Skal til legen i morgen å måle hcg nivå, har en ekkel følelse av at jeg ikke er like gravid enda

Kvalm av og til. Men er ikke trøtt lenger og puppene er ikke like ømme som før. Føler at jeg "kjenner" mindre aktivitet i mage regionen men vet ikke om det er hodet mitt. Skal til legen i morgen å måle hcg nivå, har en ekkel følelse av at jeg ikke er like gravid enda
Lykke til! Håper alt er som det skal:)

Hvor langt er du på vei? Helsesøster sa til meg for en uke siden, at var man kvalm så er Det et bra tegn! Jeg kjenner ikke så mye lenger heller...Så vi for krysse fingrene for deg! Hold oss oppdatert da...:)

Vet ikke hvor langt jeg er men iallefall 5+4 om ikke lengre. Men ofte trøtt og tidvis veldig uggen og kvalm

Back
Topp