Hvordan er formen?

Jeg er stor sett frisk og "rask"☺️ trenger oftere og mer hvile, litt halsbrann, litt murring i ryggen, men ellers kjenner jeg bare en liten sprelsk kar som dulter meg fra innsiden❤️ 2.trimester har sålangt gått bedre enn jeg trodde var mulig da jeg lå utkjørt i 1.trimester!! Prøver å fokusere på å hvile og å trene litt, så kanskje 3.trimester blir litt greiere også☺️
 
Jeg er stor sett frisk og "rask"☺️ trenger oftere og mer hvile, litt halsbrann, litt murring i ryggen, men ellers kjenner jeg bare en liten sprelsk kar som dulter meg fra innsiden❤️ 2.trimester har sålangt gått bedre enn jeg trodde var mulig da jeg lå utkjørt i 1.trimester!! Prøver å fokusere på å hvile og å trene litt, så kanskje 3.trimester blir litt greiere også☺️
Høres ut som meg! Hvor langt er du på vei?
 
Hvordan går det med dere folks? Jeg er nå i uke 23 og bebisen sparker som bare det. Mye liv. Er litt tom for energi om dagen, og halsbrannen har begynt og snike seg innpå...dere andre da? Er formen bra?
Jeg er i uke 23+0 imorgen og formen er grei. Plages med halsbrann spesielt på kvelden og er også sliten når 2 åringen er lagt. Kjenner tydelige spark og bevegelse fra magen og det er veldig koselig :) Så hadde det ikke vært for at jeg er veldig sliten mye av tiden er alt bra :)
 
Er 21+4☺️ du da?

Jeg er 22+2. Har dere fått mye mage? Jeg sliter med at jeg er veldig stor. Sliter med og bevege meg! Sammenlignet meg med forrige sv.skap. Og nå er jeg like stor som jeg var i uke 30-32 sist. Så det tar litt på....
 
Akkurat nå er jeg nedsyltet i forkjølelse; snørr, tårer og hodepine :yuck: Ellers er jeg mye mindre kvalm og har fått (alt for) god matlyst. Har begynt å slite med halsbrann på kveldstid, var veldig plaget med det i mitt første svangerskap også. Har en del kynnere og blir raskt sliten, får ofte hjertebank når jeg legger meg flatt. Fremdeles veldig tissetrengt! :)
 
Akkurat nå er jeg nedsyltet i forkjølelse; snørr, tårer og hodepine :yuck: Ellers er jeg mye mindre kvalm og har fått (alt for) god matlyst. Har begynt å slite med halsbrann på kveldstid, var veldig plaget med det i mitt første svangerskap også. Har en del kynnere og blir raskt sliten, får ofte hjertebank når jeg legger meg flatt. Fremdeles veldig tissetrengt! :)

Kjenner meg igjen i halsbrannen. For noe dritt! Det er jo så vanskelig og vite hva som kommer til og lage halsbrann idag. For det varierer fra dag til dag. Det som ødela kvelden Igår, kan jeg fint spise idag feks. Jeg er også en del tissetrengt. Må opp hver natt enda....litt kjipt.
 
Har fått tilbake kvalmen og pådratt meg en lungebetennelse i tillegg.. ellers bare bra :p
 
Her har halsbrannen slått inn for fult idag :( 20+5!
 
Jeg blir veldig sliten og trøtt etter jobb. Har ikke mulighet til å slappe av før jenta mi har lagt seg. Må bli flinkere til å legge meg tidligere - trenger mer søvn rett og slett. Kjenner også at jeg har fått dårligere kondisjon enda jeg går mye og sykler hver dag. Magen vokser fort nå. Uke 22 :)
 
Formen er så fin!!
Jeg elsker hver dag nå, og nyter det FULLT ut :-D (for den tyngre tiden kommer nok tilbake)
Etter kvalme og oppkast helt til uke 16 er det deilig å endelig kunne gjøre noe til gangs, og gjøre ting som er morsomt. Per idag har jeg ikke en eneste plage, bank i bordet!
Koser meg masse med alle de herlige bevegelsene fra innsiden <3 20+4 idag
 
Så god form folk er i da! Jeg må innrømme jeg sliter litt....verker i rygg, sliter en del med bekken og halsbrann. Men koser meg med bevegelsene fra snuppa da!!
 
Jeg har begynt å følge ubehag ved å ligge på ryggen. Også begynner jeg å bli forkjølet igjen.
 
23+2 skikkelig dårlig form for tiden. Kvalm, vondt i magen, slapp og hodepine. Prøver å ikke bekymre meg for mye men det er vanskelig.
 
Her er jeg inne i 5. dagen med influensa :yuck:
Er sjelden syk og da varer det maks i 2 dager... Holder på å gå på veggen!
Skjønt det sånn at når man blir syk i svangerskapet så varer det gjerne lenger enn til vanlig, har ihvertfall inntrykk av det i dette tilfellet... :shifty:
 
Her er det halsbrann som er mest plagsom. Hovedsakelig på kvelden. Ellers i fin form :)
 
Her er jeg inne i 5. dagen med influensa :yuck:
Er sjelden syk og da varer det maks i 2 dager... Holder på å gå på veggen!
Skjønt det sånn at når man blir syk i svangerskapet så varer det gjerne lenger enn til vanlig, har ihvertfall inntrykk av det i dette tilfellet... :shifty:

Huff, jeg synes influensa er ille nok når jeg ikke er gravid, så jeg tok influensavaksinen for to dager siden. Håper jeg slipper unna :confused:
 
Er det noen andre som sliter med blæra?? Jeg er oppe 3-4 ganger hver natt + x antall ganger på jobb.
Er i veldig god form ellers så burde jo ikke klage, men begynner å bli lei av å fly på do hele tia :wtf:
 
Back
Topp