Hvordan er formen din idag?

Eg har eigentleg ikkje så mange symptomer, men er litt småkvalm til tider. Syns nesten at det er litt "godt" siden det er eit bra teikn[emoji6][emoji1303] Er på jobb, men må alltid legge meg nedpå for å slappe av litt etter jobb.
 
Plaget med trøtthet og utmattelse, orker ingenting [emoji17] orket faktisk ikke å strikke en gang [emoji24]
 
Formen er overraskende bra hittil [emoji106] har en liten anelse av å føle meg fyllesyk, tung i hodet og sliten, og var veldig kvalm i natt.
 
Småkvalm i dag morges. Måtte ta en kvalmestillende, og så har jeg spist lite og ofte nå utover dagen. Håper det ikke utarter!
 
Har blitt utrolig hormonell i det siste! [emoji85] klarer heldigvis å styre unna å bli sint, men tårer kommer til enhver tid på døgnet.. lurer på om jeg må enten slutte å bruke skinke for en stund, eller finne meg en vannfast mascara [emoji28]
 
Har blitt utrolig hormonell i det siste! [emoji85] klarer heldigvis å styre unna å bli sint, men tårer kommer til enhver tid på døgnet.. lurer på om jeg må enten slutte å bruke skinke for en stund, eller finne meg en vannfast mascara [emoji28]
Skulle stå sminke, ikke skinke [emoji23]
 
Her er formen fin. Har vært ut å gått tur med lillegutt i bæresæla. Nesten ingen symptomer med unntak av svimmelhet og trøttere enn vanlig. Men det er vel innafor å være trøtt når jeg har en liten en å ta meg av :happy::p
 
Uggen i magen [emoji28] av og på med mensensmerter kvar ettermiddag/kveld. Plaget med trøtthet om dagane.
 
Trøtt, kvalm og generelt uggen i kroppen...slår migrenen igang men får håpe det snart går over!!
 
Dårlig.. ble ganske akutt dårlig etter å ha spist takeaway [emoji85] vært dårlig i magen og hadde ganske vond mageknipe, mens nå er jeg bare kvalm.
 
Så kvalm. Har hatt en lang dag på jobb med to møter.
 
Back
Topp