Hvordan er formen din idag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Eg har eigentleg ikkje så mange symptomer, men er litt småkvalm til tider. Syns nesten at det er litt "godt" siden det er eit bra teikn[emoji6][emoji1303] Er på jobb, men må alltid legge meg nedpå for å slappe av litt etter jobb.

Plaget med trøtthet og utmattelse, orker ingenting [emoji17] orket faktisk ikke å strikke en gang [emoji24]

Formen er overraskende bra hittil [emoji106] har en liten anelse av å føle meg fyllesyk, tung i hodet og sliten, og var veldig kvalm i natt.

Småkvalm i dag morges. Måtte ta en kvalmestillende, og så har jeg spist lite og ofte nå utover dagen. Håper det ikke utarter!

Har blitt utrolig hormonell i det siste! [emoji85] klarer heldigvis å styre unna å bli sint, men tårer kommer til enhver tid på døgnet.. lurer på om jeg må enten slutte å bruke skinke for en stund, eller finne meg en vannfast mascara [emoji28]

Har blitt utrolig hormonell i det siste! [emoji85] klarer heldigvis å styre unna å bli sint, men tårer kommer til enhver tid på døgnet.. lurer på om jeg må enten slutte å bruke skinke for en stund, eller finne meg en vannfast mascara [emoji28]
Skulle stå sminke, ikke skinke [emoji23]

Her er formen fin. Har vært ut å gått tur med lillegutt i bæresæla. Nesten ingen symptomer med unntak av svimmelhet og trøttere enn vanlig. Men det er vel innafor å være trøtt når jeg har en liten en å ta meg av :happy::p

Uggen i magen [emoji28] av og på med mensensmerter kvar ettermiddag/kveld. Plaget med trøtthet om dagane.

Trøtt, kvalm og generelt uggen i kroppen...slår migrenen igang men får håpe det snart går over!!

Dårlig.. ble ganske akutt dårlig etter å ha spist takeaway [emoji85] vært dårlig i magen og hadde ganske vond mageknipe, mens nå er jeg bare kvalm.

Så kvalm. Har hatt en lang dag på jobb med to møter.

Back
Topp