Hvordan er formen din idag?

Skjønner ikke helt hva som skjer, men i natt våknet jeg som vanlig av at jeg måtte på do. Da fikk jeg voldsomme frostanfall. Kroppen ristet, og tennene klapret vilt i munnen. Måtte legge meg inntil mannen for å få roet ned. Så gikk det over i hetetokter etterpå.. Ekkelt. Føles som kroppen vil bli kvitt en infeksjon.. Så i dag er det litt "dagen derpå".
 
Føler denne uken har vært helt forferdelig. Kastet opp hver dag[emoji53]
 
Formen har vært kjempefin, helt til nå. Nå har virkelig trøttheten kommet over meg, og er småkvalm og svimmel på kvelden. På jobb er det ikke noe problem enda. Men kan også ha noe med at vi har kjøpt hus og skal selge huset vi bor i nå. Det er i seg selv en tidkrevende og slitsom jobb.
 
Elendig.. knapt sovet, vondt i ryggen, kvalm og trøtt. Og har null mulighet for å slappe skikkelig av idag [emoji85]
 
Jeg er 12+3 i dag, og plutselig helt utmattet igjen [emoji30] Ekstremt sliten, svimmel, hjertebank og anpusten. Reiser på ferie på tirsdag. Håper virkelig at formen er bedre til da. Noen andre som har hatt det sånn? Hva kan det være? Håper det går fort over!
 
Sover så dårlig og lite[emoji30] slitsom når du har en aktiv liten på 10 mnd [emoji17]
 
Jeg er 12+3 i dag, og plutselig helt utmattet igjen [emoji30] Ekstremt sliten, svimmel, hjertebank og anpusten. Reiser på ferie på tirsdag. Håper virkelig at formen er bedre til da. Noen andre som har hatt det sånn? Hva kan det være? Håper det går fort over!
Kjenner meg igjen i det du skriver. Har hatt det sånn ca siden uke 8, er 10+1 idag. Er helt normalt! Kommer av at vi har mye mer blod i omløp.
Bare pass på å reise deg sakte og slapp mye av [emoji4] og drikk rikelig, samt pass på å spise nok, for dehydrering og lavt blodsukker hjelper veldig dårlig.
 
  • Liker
Reactions: TS
Kjenner meg igjen i det du skriver. Har hatt det sånn ca siden uke 8, er 10+1 idag. Er helt normalt! Kommer av at vi har mye mer blod i omløp.
Bare pass på å reise deg sakte og slapp mye av [emoji4] og drikk rikelig, samt pass på å spise nok, for dehydrering og lavt blodsukker hjelper veldig dårlig.

Ok. Takk for svar og for gode råd [emoji4] Skal passe på å både spise og drikke regelmessig.

Jeg har hørt så mye om at formen skal bli så mye bedre etter uke 12, at jeg ble nok litt overraska [emoji85] Har hatt tre fantastiske uker nå, mtp. formen. Har hatt mer energi og følt meg bedre i kroppen generelt. Men er vel normalt at det svinger litt [emoji4]
 
Formen er helt elendig[emoji27][emoji20]
 
Litt "hung over" i dag, fordi jeg ble så veldig dårlig på ettermiddagen / kvelden i går. Hadde så trua på at den spyinga skulle være over nå i uke 14, men... [emoji849]
 
Formen er elendig for tida.. Sliten og KVALM hele tida:( sliter med å sove.. blir dårlig når jeg legger meg.. kjennes ut så jeg hele tiden har mye luft i magen som vil opp, så hvis jeg legger meg vil jeg bare spy.. plages i 1-2 timer hver kveld:eek: utrolig slitsomt:(
 
Kvalm og et lett snev av migrene..
har ligget på sofaen og sovet i hele dag...
Aldri så galt at det ikke er godt for noe da... ventetiden til tul på torsdag er kortere enn da jeg sto opp [emoji13]
 
I dag er jeg i god form, så lurer nesten på om jeg er gravid...men stoler på kroppen at den hadde gitt beskjed om det faktisk var tilfelle...
 
I natt hostet jeg så fælt at jeg ble kvalm, og så måtte jeg kaste opp. Det var ikke noe særlig. Nå har jeg sykt vondt i ryggen, men på vei til jobben. Håper forkjølelsen gir seg snart. Har ei lita jente som har for vane å våkne på natta en gang og tar litt tid før hun sovner igjen.
 
Helt grusom! Er kvalm og spyr og klarer ikke bevege meg fra sofaen uten å spy.. klarer såvidt å presse i meg litt drikke og knekkebrød, men brekker meg når jeg presser det i meg :(
 
Trøtt og vondt i hodet :/

Edit: føler ikke jeg kan klage når jeg leser hva de over meg skriver, stakkars damer!! Håper det blir bedre for dere snart[emoji173]️
 
Back
Topp