Hvordan er formen din idag?

En tråd i 'April 2018' startet av Moderator Irene, 11 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Føler du deg bra idag? :)

• Kreativ Kreativ x 1
  2. Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018*

Jeg er så glad for å være gravid. Og jeg håper å få bekreftelse på at alt står bra til, for da er det verdt det. Formen er CRAPPY. Rett og slett. At det går an å være så kvalm....[emoji40]

3. Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018*

Btw: Det er noe tull med forumet.. Mange innlegg det ikke går an å komme inn på..

• Liker Liker x 2
  4. påbg17 Glad i forumet Marsboerne 20 18

Bedre i dag enn i går! :) Sjøsykearmbåndene hjelper meg mot kvalmen. Men kjenner likevel at jeg er sliten.

5. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Trøøøtt. Men det er nok mest fordi frøkna har sovet dårlig denne uka og helst ikke vil sove noe annet sted enn i bilen.så jeg kan ikke sove selv [emoji14]

6. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Prøvde å skrive en tråd på teknisk om det, men nå kommer jeg ikke inn på den [emoji14]

7. Pære Forelsket i forumet

Har også problemer. Bruker appen, vet ikke om det har noe å si.

Formen er fin [emoji4]

8. Hirka Gift med forumet Septemberlykke 2021 Junilykke2018

TRØTT! Og litt bekymret for at jeg fortsatt har "menssmerter"/kramper....

9. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Er visst et problem etter en oppdatering i Android appen.

10. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Helt fint.. sliten i beina etter å ha stått på kjøkkenet og bakt i hele dag, men ellers tipp topp :smiley-bounce012

11. Katrine92 Glad i forumet *Aprilbaby 2018* Julimammaer 2016

Kvaaalm!

12. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Formen er bra, enkelt og greit.xsmile9gravid og glad for detxsmile5

13. Mamsen89 2009/2014

Formen er altfor bra. Såpass bra at jeg måtte ta enda en test. Det ble den fjerde [emoji23] fortsatt positiv [emoji1376] 6+4 idag

• Liker Liker x 2
  14. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Formen er kjempe bra! Så bra at jeg ikke kan forstå at jeg er gravid[emoji23] både tester,blodprøver og ul sier jeg er det så jeg dår bare tro det da[emoji173]️ i dag kjenner jeg på murringer, lite matlyst og svimmel hvis jeg reiser meg for fort :) innimellom litt kvalme, men den overlever jeg fint:)

15. Pære Forelsket i forumet

Apple her [emoji520]

16. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Hm...da er det ikke godt å si. Håper de får fikset det snart ihvertfall :)

17. Mammamummi Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Formen er dårlig.. Kvalm og trøtt om mensmurringer. Men er jo veldig glad for lille spiren, så forsøker å holde motet oppe :)

18. Rugenella Flørter med forumet

Våknet med høy puls og feberfølelse i natt og fikk ikke sove etterpå. Feberfølelsen kommer og går. Sliten av lite anstrengelser og trøtt, murringer. Men så langt ingen kvalme.

19. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Er på en rosa sky idag, selvom det enda ikke helt har gått opp for meg! [emoji4] Men er naturlig veldig skeptisk og nølende fordi jeg er så redd for å miste igjen. Er ikke redd og stresset da, så det er jo en bra ting [emoji4]

20. påbg17 Glad i forumet Marsboerne 20 18

God form i dag. [emoji111] orket å henge opp to maskiner med klær og en tur til byen. [emoji4] sov riktignok en halvtimes tid etter på da [emoji14]

Del denne siden