Hvordan er formen din idag?

Jeg er så glad for å være gravid. Og jeg håper å få bekreftelse på at alt står bra til, for da er det verdt det. Formen er CRAPPY. Rett og slett. At det går an å være så kvalm....[emoji40]
 
Bedre i dag enn i går! :) Sjøsykearmbåndene hjelper meg mot kvalmen. Men kjenner likevel at jeg er sliten.
 
Trøøøtt. Men det er nok mest fordi frøkna har sovet dårlig denne uka og helst ikke vil sove noe annet sted enn i bilen.så jeg kan ikke sove selv [emoji14]
 
Btw: Det er noe tull med forumet.. Mange innlegg det ikke går an å komme inn på..
Prøvde å skrive en tråd på teknisk om det, men nå kommer jeg ikke inn på den [emoji14]
 
TRØTT! Og litt bekymret for at jeg fortsatt har "menssmerter"/kramper....
 
Helt fint.. sliten i beina etter å ha stått på kjøkkenet og bakt i hele dag, men ellers tipp topp :smiley-bounce012
 
Formen er kjempe bra! Så bra at jeg ikke kan forstå at jeg er gravid[emoji23] både tester,blodprøver og ul sier jeg er det så jeg dår bare tro det da[emoji173]️ i dag kjenner jeg på murringer, lite matlyst og svimmel hvis jeg reiser meg for fort :) innimellom litt kvalme, men den overlever jeg fint:)
 
Formen er dårlig.. Kvalm og trøtt om mensmurringer. Men er jo veldig glad for lille spiren, så forsøker å holde motet oppe :)
 
Våknet med høy puls og feberfølelse i natt og fikk ikke sove etterpå. Feberfølelsen kommer og går. Sliten av lite anstrengelser og trøtt, murringer. Men så langt ingen kvalme.
 
Er på en rosa sky idag, selvom det enda ikke helt har gått opp for meg! [emoji4] Men er naturlig veldig skeptisk og nølende fordi jeg er så redd for å miste igjen. Er ikke redd og stresset da, så det er jo en bra ting [emoji4]
 
God form i dag. [emoji111] orket å henge opp to maskiner med klær og en tur til byen. [emoji4] sov riktignok en halvtimes tid etter på da [emoji14]
 
Back
Topp