Hvordan er formen din idag?

En tråd i 'April 2018' startet av Moderator Irene, 11 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Overraskende grei form [emoji4] litt trøtt og ganske sulten, men ellers grei [emoji4]

2. BabyBluum Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Spydd tre ganger idag, men middagen har holdt seg i magen. Dette er en bra dag[emoji51]

3. LilleS Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡ *Aprilbaby 2018*

Dårlig. Trodde det skulle bli godt å komme seg ut litt. Vært på homeparty, men så mye parfyme og andre lukter.

4. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Litt vondt i ryggen og slapp. Føler meg uggen og er sur og trøtt, så bra jeg har huset for meg selv [emoji28]

5. LilleS Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡ *Aprilbaby 2018*

Dårlig i dag igjen. Startet dagen med oppkast. Kanskje det hjelper å komme seg litt ut i dag

6. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Daff. Sliten. Kvalm. Alt er tungt.

7. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Kvalm og trøtt, har sovet siden frokost og skal sove litt til nå

8. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Trøtt, småkvalm, hodepine, hjertebank, og skikkelig uggen. Føler meg syk [emoji85]

9. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Veldig trøtt, sliten og hodeverk [emoji53]

10. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Bedre i dag. Men kvalm hvis jeg ikke har et jevnt inntak av mat og vann.
    Jeg kommer til å bli dødsfeit.

11. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Er så daff og sliten i dag, vil bare ligge i senga eller på sofaen [emoji26]

12. ønskebarn<3 Glad i forumet Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Opp og ned. Kvalmen kommer å går hele tiden.. uvant da jeg nesten ikke var kvalm i hele tatt forrige svangerskap. Alt lukter så ekkelt og intenst. Selv min egen Shampo osv.

13. Martine2018 Flørter med forumet

God form! Har gått 12k skritt og ikke vært uggen i det hele tatt. Eneste er at det jeg begynte å kjenne det litt i hoftene på slutten av turen :-/

14. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Trøtt og sliten

15. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Formen kom seg litt ut over dagen, så nå klarer jeg endelig å holde på med litt husarbeid innimellom pausene [emoji4]

16. LilleS Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡ *Aprilbaby 2018*

Varierende. Vært på kjøttkaker hos svigermor. Veldig godt. Men i det vi kom syns jeg hele huset luktet parfyme. [emoji13]

17. LilleS Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡ *Aprilbaby 2018*

Så dårlig de siste dagene. Ser frem til uke 13

18. Margis86 Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Trøtt, men grei form

19. Harefrøkens Blir kjent med forumet

Sliiten. Skulle gjerne vært hjemme og sovet i dag istedet for å være på jobb i barnehagen.. [emoji18]

20. Småsnakk Forelsket i forumet JuniJubel2021 *Aprilbaby 2018*

Følte meg fin, men så begynte brekningene etter frokost, så eg måtte legge meg på sofaen. Må snart prøve å komme meg på jobb .... gleder meg til å få flere gode dager igjen snart!

Del denne siden