Hvordan er formen din idag?

Idag er formen helt grei. Sovet dupp med storebror på formiddagen, vasket 3 maskiner klær .. skippertak.. og snakket med oldis, og mormor i tlf.

Kjente det ble for mye aktivitet igår med mye besøk osv så idag har jeg tatt en hjemmedag for meg og guttungen <3!
 
Kvalm - og sliten etter en langhelg på besøk hos familie.
 
Helt siden kvalmen og oppkastet ga seg har jeg følt meg bedre. Kommer meg ut mer, har vært mer sosial og fått gjort unna hverdagslige oppgaver. Har en vond bekken og sliter med svimmelhet, men det takler jeg[emoji4]
 
Har begynt å sove så dårlig. I natt var jeg på toalettet to ganger. Siste gang kl 3 og etter det tok det lang tid å få sove. Tror jeg sovnet igjen en time før jeg skulle opp. Plager med å få sove etter andre toalettbesøk de siste nettene [emoji15]
 
Dårlig.. trøtt, vond mage, masse luft og småkvalm [emoji85] og hodepine pga tannverk/kjevevondt (får det ofte pga sykdom).
 
Kvalm og brekninger idag[emoji53] ellers de vanlige plagene som vond bekken, oppblåsthet, treg mage osv. Merker virkelig at kroppen ikke er bare min lenger[emoji28]
 
I dag er det skikkelig crap etter en urolig natt. Men satser på å duppe litt når mann og barn drar i vei om litt[emoji1360]
 
Helt dritt!! Sykdom har kommet i hus, både med meg og med 5 åringen [emoji26]
 
Back
Topp