Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så veldig kvalm. Døgnet rundt. Fatter virkelig ikke hvordan jeg skal komme meg på jobb på tirsdag.. Jeg blir jo kvalm av telefonen min til og med... [emoji40] Må komme meg til legen og be om kvalmestillende, tror jeg...
Har vært kvalm og uggen i hele dag. Hadde håpt å slippe unna slik som sist, men den gang ei. Håper det ikke blir værre enn dette[emoji14]rimelig sliten og trøtt også
Ikke så mye forskjell fra før, bekymrer meg at formen har blitt bedre og symptomene mindre. Litt mikroskopisk rosa på papiret i dag, kjenner det stresser meg.
Fortsatt forkjølet som fy! Men cbd viste meg 3+ idag, puppene vokser seg ut av bh'ene as we speak og jeg finnes ikke kvalm [emoji7][emoji16] da er livet herlig [emoji178]
Skulle gå fra jobb til toget i dag, og da strakk det i livmora hver gang jeg tok et skritt. Måtte roe ned tempoet og ta litt kortere steg. Noen som har opplevd noe lignende? Eller er det noen som vet hva det kan være?
formen har vært strålende faktisk...ikke kjent på noe annet enn litt murring. men nå i kveld så kjenner jeg litt på kvalmen, men det er ikke mye heldigvis