Hvordan er formen din idag?

Veldig kvalm!! Brakk meg ved frokosten så gale var det aldri sist, håper ikke det blir værre!!
Utenom det er jeg super trøtt og sliten[emoji42]
 
Så veldig kvalm. Døgnet rundt. Fatter virkelig ikke hvordan jeg skal komme meg på jobb på tirsdag.. Jeg blir jo kvalm av telefonen min til og med... [emoji40] Må komme meg til legen og be om kvalmestillende, tror jeg...
 
Fryser!! Tok meg en aldri så varm dusj, likevel fryser jeg som aldri før.. gleder meg til den berømte graviditetsvarmen setter inn [emoji3]
 
Var veldig kvalm og uggen i kroppen i dag tidlig og fram til slutten av formiddagen så ble formen fin. Håper ikke det skjer i morgen og [emoji85]
 
Har vært kvalm og uggen i hele dag. Hadde håpt å slippe unna slik som sist, men den gang ei. Håper det ikke blir værre enn dette[emoji14]rimelig sliten og trøtt også
 
Formen er fin :)
Psyken litt verre, men det hjelper at det er fint vær. Så frøkna og jeg har gått tur med hunden :)
 
Kvalm kvalm kvalm. Veldig sulten, ingen matlyst. Tenker jeg på mat så brekker jeg meg

Ellers fin form :)
 
Graviditetsmessig føler jeg meg fin [emoji4]verre med kaktusen i halsen og de tette bihulene!!
 
Litt uggen og mye murring i magen og i korsryggen! Det i korsryggen synes jeg er så ubehagelig. Håper det snart gir seg
 
Litt usikker, har sovet lenge idag. Men kjenner at sulten og kvalmen kommer snikende, og har en del murringer i magen som innimellom er litt vondt.
 
Trøtt og "sur" i magen :/
 
Ikke så mye forskjell fra før, bekymrer meg at formen har blitt bedre og symptomene mindre. Litt mikroskopisk rosa på papiret i dag, kjenner det stresser meg.
 
Fortsatt forkjølet som fy! Men cbd viste meg 3+ idag, puppene vokser seg ut av bh'ene as we speak og jeg finnes ikke kvalm [emoji7][emoji16] da er livet herlig [emoji178]
 
Mye bedre i dag!! Har til og med spist litt middag [emoji1] har vært litt svimmel og sliten bare :)
 
Skulle gå fra jobb til toget i dag, og da strakk det i livmora hver gang jeg tok et skritt. Måtte roe ned tempoet og ta litt kortere steg. Noen som har opplevd noe lignende? Eller er det noen som vet hva det kan være?
 
Etter en fin dag i går med lite kvalme er formen litt dårlige i dag[emoji42] Sliter med å sove om natta[emoji85]
 
formen har vært strålende faktisk...ikke kjent på noe annet enn litt murring. men nå i kveld så kjenner jeg litt på kvalmen, men det er ikke mye heldigvis :)
 
Back
Topp