Hvordan er formen din idag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Trøtt, slapp og småuggen, og visstnok uvi.. men humøret er på topp! [emoji3] fikk bekreftet graviditeten hos legen, og fikk time til tul allerede på mandag [emoji3]

Trøtt,slapp og småkvalm i bølger. Ellers går det veldig greit. Fikk bekreftet graviditeten hos legen i dag[emoji5]

Mye kramper i magen [emoji31] er 5+4 - noen som vet om dette er normal og hvor lenge man kan opplevd disse krampene ? Takk for svar

Veldig sliten. Begynte på jobb i går. Dag 2 er alltid verst. Godt snart er helg.

Jeg er så glad for å være gravid. Og jeg håper å få bekreftelse på at alt står bra til, for da er det verdt det. Formen er CRAPPY. Rett og slett. At det går an å være så kvalm....[emoji40]
Vært helt fin siste uken, men litt ør idag nå på morgenen. Ingen kvalme enda

Fikk beskjed av samboeren at jeg så meget trøtt ut, hvilket stemmer veldig godt! [emoji12] har en del murringer enda, og følelsen av en helt sinnsyk gangsperr i rumpeballene [emoji38]

Kvaaalm....og klarte å skade foten min på tirsdag,så ligger her med støttebandasje og krykker. En dårlig kombinasjon når man må tisse hele tiden og kjennes ut som om man må kaste opp hele tiden [emoji15][emoji19] Men ellers går det bra [emoji6][emoji28]

Ikke kvalm enda (er bare 4+1), men er såå sliten og trøtt! Tenkte meg at jeg hadde blitt gravid igjen da jeg begynte å sovne på sofaen/mens vi ser på film, sånn var det første gang jeg var gravid også.

6+4 i dag og i skammelig fin form. Kvalmen har roet seg betraktelig, bekkenet tuller litt da etter fjelltur men d går vel bra. Pupper vokser og er ømme, men føler meg ikke særlig gravid.

Fikk tidlig symptomer - kjente at noe var i gjære 6 dpo og fikk svak strek. Fortsatt svært ømme pupper som har vokst en del, ekstrem trøtthet og forferdelig kvalm enkelte dager. Lukter alt og har utviklet aversjoner mot mye rart. Elsker å strikke, men nå blir jeg kvalm bare jeg tar i et garnnøste?? Håper formen kommer seg snart, har vært veldig udugelig de siste dagene!

Tilnærmet null energi og er kvalm i dag :(
Passer bra når man er hjemme alene med en 2 åring som ikke vil sove [emoji14] ser ut som hun endelig har sovnet nå heldigvis, så da blir det snart sofa

Jeg er kvalm!! Har fått omgangssyken i tillegg [emoji853] så blir kvalm når jeg ikke får spist, å så kommer alt ut hvis jeg spiser eller drikker noe.... [emoji31]

Jeg er kvalm!! Har fått omgangssyken i tillegg [emoji853] så blir kvalm når jeg ikke får spist, å så kommer alt ut hvis jeg spiser eller drikker noe.... [emoji31]
Å kjøre deg, medfølelse for den[emoji15]

Formen min har vært mye bedre i dag!! Kvalmen er her men jeg har fått i meg litt mer mat enn d jeg har klart i den siste uka[emoji7]

Back
Topp