Hvor mye har du lagt på deg?

27+5 og opp 7,3 kg. Gikk ned 4 kg i starten, så til sammen opp over 11 kg siden desember. Syns egentlig det er nok nå, men må vel forvente mye mer :hungover: er ikke så flink å holde kostholdet veldig sunt heller. Håper jeg får det av igjen etter fødsel, har hatt vektproblematikk store deler av livet (pcos osv), men vært tilnærmet normalvektig og fornøyd med det de siste årene. Men graviditet gjør jo noe med kroppen.
 
I første trimester gikk jeg ned 8,5 kg.
Nå er jeg 29+0 og har klart å legge på meg 2,5 kg at de tapte kiloene.
Har ikke trent noe i svangerskapet (og ikke før det heller) og ikke har jeg et usedvanlig sunt kosthold. Vil tro jeg er som normalen flest.
 
Gått opp 16kg, uke 28. Går veeeldig lett opp, og måtte spise masse karbohydrater for å holde kvalmen unna, så er noe dritt. Merker alle kiloene godt
 
Hadde gått opp litt over 9kg, men etter ei uke med omgangssjuke i hus (enda jeg nesten har sluppet unna selv, haha) gikk det ned til 7kg totalt plutselig:hilarious: 31+5 nå.
 
Uke 29+6 og ett hopp opp til 9kg. Spist mye påskegodteri og det fortsetter vel denne uken også hehe
 
Har hoppet litt her nå, til 6 kg opp, straks uke 29:) Stemmer vel bra med at ungen vokser ganske kraftig i denne perioden!
 
170 høy og 75kg før graviditet (ble også gravid første gang i mai og hadde gått opp litt på forhånd før vi mistet i juli) nå veier jeg 90 og er straks uke 32. Så 15kg opp. Ingen som virker bekymret verken av lege eller jordmor. Har heller ikke måttet ta glukose belastning fordi bmi ikke tilsier det :Heartred :)
 
31+3, opp 17 kg. Veier 84 kg nå! Er så spent på startvekta til lillebror. Med mine to andre barn (12 år mellom dem) skiller 2 gram :)
 
Back
Topp