Da forstår jeg, masse lykke til med fødselPga ekstra overvåkning av baby da det blir risikosvangerskap ved vektøkning over 20 kg sa jordmor, tror det er sånne elektroder og sånt jeg må ha på som ikke tåler vann om jeg ikke tar helt feil![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da forstår jeg, masse lykke til med fødselPga ekstra overvåkning av baby da det blir risikosvangerskap ved vektøkning over 20 kg sa jordmor, tror det er sånne elektroder og sånt jeg må ha på som ikke tåler vann om jeg ikke tar helt feil![]()

Hvorfor kan du ikke føde i badekar?Uke 34 og har gått opp 22 kg nåBlir visst ikke noe badekar fødsel på meg..

Kan være vann i kroppen som du har mistet?36+5, normalvektig, opp ca 15,5kg. Siste uken har vekten gått ned og ikke opp, noen som vet om det er normalt?

Det er mulig, selv om jeg ikke merker noe særlig til vann i kroppen. Men ikke alt man merker når det er så gradvisKan være vann i kroppen som du har mistet?
Akkurat denne uken har jeg plutselig gått ned 1 kg, men jeg kjenner at magen har blitt større. Men man blir usikker...Det er mulig, selv om jeg ikke merker noe særlig til vann i kroppen. Men ikke alt man merker når det er så gradvisHåper baby tar det som trengs for å vokse i alle fall
![]()