Hvor mye har du lagt på deg?

Uke 37, opp 4-7kg, avhengig av når på dagen jeg veier meg. Vannmengden i kroppen varierer veldig:confused005
 
36+3 og opp 19kg:hilarious: Blir spennende når de kiloene skal av igjen i en travel hverdag med snart 4 barn:angelic:
 
39+6, jeg har bare gått opp 5 kg og begynte å gå ned de siste ukene så jeg har supplementert med næringsdrikk fra apoteket i en uke nå og det har heldigvis hjulpet litt. Det så ikke ut som noe problem før denne uken da baby flyttet seg lenger ned og plutselig gikk magemålet mitt fra rett på den røde linjen til ned på 10%-linjen istedenfor... heldigvis har det alltid vært mye liv i leiren der inne så jeg er ikke så veldig bekymret, men regner med at det kan bli en liten baby.
 
39+4, har gått opp 22 kg. Stresser ikke i det hele tatt. Jordmor sier også at mye av det er vann, er ekstremt hoven i anklene. Bare lei av å drasse på de klubbene:knegg:
Jeg synes det er så mye unødvendig kontroll rundt vekten, så langt man er frisk. Halvparten av det skal du miste under fødselen, og den andre halvparten forsvinner hvis du ammer... så det er godt å ha noe å gå på synes jeg.
Jeg gikk opp 18kg sist og alt var vekke innen 3 måneder.
 
Jeg synes det er så mye unødvendig kontroll rundt vekten, så langt man er frisk. Halvparten av det skal du miste under fødselen, og den andre halvparten forsvinner hvis du ammer... så det er godt å ha noe å gå på synes jeg.
Jeg gikk opp 18kg sist og alt var vekke innen 3 måneder.
Også har du sånne rare folk som meg, som raser opp i vekt under ammingen :laughing002 etter fødsel sist veide jeg det samme som før jeg ble gravid. Så gikk vekta opp opp opp, helt til jeg slutta å amme, da gikk den ned igjen:shy:
 
37+3 og ca 8 kg opp så langt :) mye mindre enn jeg forventet på forhånd, men er glad jeg ikke trenger å gå ned masse etter fødsel. Vært plaga av overvekt det meste av livet, har pcos i tillegg. Men koser meg når jeg vil, og har ikke vært særlig aktiv dette svangerskapet. Så flaks for min del :hilarious:
 
36+5, gått opp 16kg. Siste 3kg har kommet på 2 uker o_O Med datteren i 2021 ble jeg lagt inn 6 dpo og hadde gått opp 17,3kg, men siste 3-4kg kom siste uken bare…
 
Back
Topp