Hvor mye har du lagt på deg?

Uke 34+0, 4-5kg opp fra startvekt. Det ser jeg at jeg hadde i uke 28 også, men ved forrige kontroll var jeg rundt 2 kg mer. Har dager jeg har mye vann i kroppen, så det er vel det som varierer.
 
7 kilo opp nå, uke 32. Legen kikket kjapt på helsekortet og mente jeg kunne regne med å gå opp 5-10 kilo til, noe som forsåvidt vil stemme bra med vektoppgangen forrige svangerskap hvor jeg nå er 6 kilo fra sluttvekten. Men forrige svangerskap var jeg 2 kilo tyngre i uke 32, så det kan jo hende jeg ender opp et par kilo under hva jeg gjorde sist.
 
Uke 34 og opp 19 kg. Visste det kom til å bli tungt med to, men det merkes godt for å si det sånn..
 
Uke 34 og har gått opp 22 kg nå :( Blir visst ikke noe badekar fødsel på meg..
 
34+0 idag.. 10 kg opp:)
 
32+2 og kontroll hos jordmor (kun der jeg orker å veie meg :)). Opp 5,3 kg fra startvekt. Men gikk noen kg ned i første trimester, så fra laveste vekt opp 9kg. Syns det er veldig bra, da jeg har vært ganske overvektig før og har pcos. :smiley-ashamed004
 
Sniker.

Hei, kan jeg spørre hvorfor du ikke får føde i vann pga det?
Pga ekstra overvåkning av baby da det blir risikosvangerskap ved vektøkning over 20 kg sa jordmor, tror det er sånne elektroder og sånt jeg må ha på som ikke tåler vann om jeg ikke tar helt feil :)
 
Back
Topp