Hvor mye har du lagt på deg?

40+5 og opp 10 kg. Har stabilisert seg de siste ukene, så tror ikke det blir så mye mer nå, heldigvis.
 
Gikk opp omtrent 20 kilo :dance018 Og har gått ned 10 av dem, 12 dager etter fødsel:laughing002 Var nok mye vannvekt, og tror jeg hadde mye fostervann – for baby ble målt i 50 persentil og over hele veien, men ut kom et knøtt på 2845 gram!
 
Gikk opp omtrent 20 kilo :dance018 Og har gått ned 10 av dem, 12 dager etter fødsel:laughing002 Var nok mye vannvekt, og tror jeg hadde mye fostervann – for baby ble målt i 50 persentil og over hele veien, men ut kom et knøtt på 2845 gram!
Samme her! Gikk opp 25kg, knøtt på 2920, men har gått ned 10 etter rett over en uke.
 
Baby er snart 3uker. Gått ned 9,5kg. Har 3,5kg igjen. Ammer, men gjør ikke stort utenom. Ikke begynt å gå tur heller ennå. Gleder meg til det❤️
 
Baby er snart 3uker. Gått ned 9,5kg. Har 3,5kg igjen. Ammer, men gjør ikke stort utenom. Ikke begynt å gå tur heller ennå. Gleder meg til det❤️
Omtrent det samme her!
Gikk ned 10 kilo på 2 uker, nå etter 3 uker en halvkilo til. Er vel igjen 2-3 kilo til startvekt før graviditet, må vel jobbe litt for de siste kiloene om ikke ammingen tar dem!:)
 
Back
Topp