Hvor mye har du lagt på deg?

27+0 og har gått opp et sted mellom 8 og 9 kilo. Jeg har alltid sett for meg at det kom til å være mye mer, så er godt fornøyd! Blir spennende å se hva som skjer i ukene fremover
 
25+0. Veier ca. 3 kg mer enn før jeg ble gravid. Gikk ned 5 kg i starten og har gått opp 8 kg i etterkant. Håper på en mindre bratt vektoppgang resten av svangerskapet. Kan tilføye at jeg er «normalvektig», hvis det har noe å si.
 
25+2 og veier 1,5 kg mer enn før jeg ble gravid. Gikk først ned 4 kg i starten så ca 5 kg forskjell:) jeg er normalvektig og på vekstkontroll og magemål er gutten midt på gjennomsnittstreken.
 
28+0 og 13 kilo lettare enn før eg blei gravid (var normalvektig). Prøver fortsatt å stoppa vekttapet, men vanskelig med HG og ein baby som grev til seg. Legen min kalla ho for ein gribb :happy090
 
27+5 og 7 kg, og nesten all oppgang i år.
 
27+2, opp ca 3kg. Går med tvillinger, og svangerskap nr 3. gikk ikke opp noe med de forrige - men har nok å ta av fra før:oops::p
 
Uke 28, har gått opp 8 kg, og halvparten er den siste mnd :wideyed: kan ikke fortsette å gå opp en kg i uka :dead: veier nå 88, så hadde jo litt å gå på fra før
 
Uke 28, 4-5 kg så langt. Så og si all vektoppgang har kommet de siste ukene, så håper ikke det fortsetter i samme tempoet inn mot fødsel:wacky:
 
26+0
2 uker siden forrige veiing, og kun opp 0,2 kilo siden uke 24, til tross for masse «kjapp mat» og kaker/godteri pga bursdager til vesla! Sikkert forbrent like mye på all aktiviteten rundt det:dead::hilarious:

Totalt opp ca 4.5 kilo siden start.

Sammenligner med forrige graviditet, og jeg har en del tregere vektoppgang enn sist. Hadde 3 kilo lettere startvekt i forrige svangerskap, men veide mer på samme tid i forrige enn dette. Så jeg har bare fine følelser rundt vektoppgang så langt iallfall! Føler meg fin og «sprek» også:) Men skal likevel spise litt mindre kake fremover tenker jeg.. :hilarious:
 
Opp 12,5 kg her nå. Fått en del vann i kroppen også. Blir vel michelin kvinnen til slutt :hungover: Fortsatt 2 siffret i antall kg, men kommer nok til å bli 3 siffret før denne kiddoe’n er ute!
 
Uke 27+4 her og jeg har ikke opp så mye egentlig. Gått opp maks 3 kg, veldig rart. Skulle trodd det var mer :p det føles ut som mer hvertfall :p
 
Back
Topp