Hvor mye har du lagt på deg?

Men bra uansett! Du må ha vært flink med maten. Jeg er såå sulten hele tiden
Ja, jeg har faktisk mista litt matlysten, og liker ikke mat jeg pleier å like. Føler også at jeg blir altfor mett om jeg spiser mer en et par skiver..
de andre svangerskapene har jeg spist masse og vært sulten hele tiden, så vet ikke om det er alderen denne gangen eller at det er et annet kjønn.. har tre gutter og nå sies det å være jente :)
 
Ja, jeg har faktisk mista litt matlysten, og liker ikke mat jeg pleier å like. Føler også at jeg blir altfor mett om jeg spiser mer en et par skiver..
de andre svangerskapene har jeg spist masse og vært sulten hele tiden, så vet ikke om det er alderen denne gangen eller at det er et annet kjønn.. har tre gutter og nå sies det å være jente :)
Kan ikke være alder :) jeg er 43år og kjenner på hungersnød hehe
 
Kan ikke være alder :) jeg er 43år og kjenner på hungersnød hehe
Kan ikke være alder :) jeg er 43år og kjenner på hungersnød hehe
Blir nok hungersnød på slutten :laughing002
Godt å se vi er flere litt oppi åra her, blir 16 år mellom min eldste og denne, følte litt på det starten, men nå er jeg bare stolt av å se hva kroppen fortsatt kan få til:):Heartred
 
Jeg gikk opp noen kg i starten, da spiste jeg ekstremt mye pga kvalme. Så kanskje 7-8 kg da, vil jeg tro. Merket det veldig på jobb-buksene mine:hilarious: Fra uke 13 til uke 19 hadde jeg ikke gått opp noe. Bryr meg ærlig talt svært lite om akkurat vekt. Så lenge baby har det fint og jeg vet jeg får i meg næringen jeg og baby trenger!
 
Veide ca 71,5 før graviditet, og er 79 nå (påbegynner uke 23 i morgen).. så godt opp 7,5kg til nå. 1,5 av de kom helt over natten? Vært stabil på 77,5 leeeenge. PUFF 79 mye vann i beina… ikke så bekymret enda, men vet jo at jeg nok skal opp noen kg til
 
+5 kg totalt her nå. Straks uke 25. Det er like mye som jeg gikk opp totalt sist gang..lurer på hvor dette skal ende denne gangen..og nå som jeg er mye mer aktiv og trener jevnlig, mot ingenting sist.. :hilarious: Tror snart magen er like stor nå som da jeg var høygravid sist og! Flere som har det sånn?
 
I dag hadde jeg jammen lagt på 3 kg. For halvannen uke siden hadde jeg lagt på meg 1,5 kg, sp det dobla seg fort :nailbiting:
Er 24+0 i morgen.
 
Uke 21 nå, og ila uke 20 gikk jeg tydeligvis opp like mye som hele svangerskapet totalt sålangt! Haha, fikk sjokk! Men tar det som et godt tegn jeg.
 
Jeg hadde kun gått opp 1,5 kg de første 20 ukene. Og nå i uke 24 har jeg gått opp tilsammen 6,4. begynte å bli bekymret for at jeg ikke gikk opp noe. Skulle ønske jeg hadde et slikt forhold til vekt utenom graviditet :p Jeg var 67kg før graviditet
 
Back
Topp