Hvor mye har du lagt på deg?

Gått ned 3 kg til nå 10+6. Er vel en kombo av litt kvalme, orker ikke like store posjoner som før og ikke alkohol som gir totalt sett færre kalorier selv om godisinntaket har gått opp..
Har noen ekstra kilo å gå på så det gjør heller ingenting ennå, men kroppen kan gjerne legge på seg litt framover:)
 
Er 10+2 og har gått opp 4 kg. Nesten litt overraskende mye siden jeg er så kvalm, men spiser ofte og usunt :cool: Ble først litt stressa av å legge på meg, syns sjøl at det syns godt, men har valgt å prøve å ikke bry meg om det. Kroppen gjør en så viktig jobb nå og jeg prøver å tenke at det er bare fint at den også evner å legge på seg i en så viktig fase :happy: Ser funkyfam om dagen der Jørgine er gravid og ho sier i en episode at ho har lagt på seg 4 kg på de 4 første ukene i svangerskapet, det er jo alltids en trøst:D
 
Last edited:
Jeg er 13 uker med tvillinger - og har gått ned 3 kg. Jeg spiser som en hest for å holde kvalmen borte - spyr sjeldent ( hver tredje dag kanskje).. :oops: mitt første svangerskap gikk jeg ned 6 kg, mitt andre 2 kg opp. Har for mange kg fra før, så går fint sånn sett:laughing002
 
Gått op 5-7kg, spiser ganske usunt dessverre. Sover ikke, og null bevegelse. Burde skjerpe meg litt. 17+1
 
19+6, ikke gått opp noe enda, men veide altfor mye før jeg ble gravid. Så håpet er å ikke gå opp noe. Veide 6 kg mer før jeg ble gravid nå, enn jeg veide dagen jeg fødte med nr 3:nailbiting:
 
18+3 og opp 3 kg. Sliter fortsatt med kvalme, men for å holde den nogenlunde i sjakk må jeg spise jevnlig og da er det ikke alltid det sunneste som frister. Så redd den kommer til å plutselig sprette. Gikk opp 15 kg sist og var kvalm til uke 23.
 
18+6, opp ca 7 kg. Syns ikke egentlig jeg spiser noe mer enn vanlig, men oppover går det
 
Er straks 17 uker, og har gått ned 4 kg siden uke 8. med kvalme, inaktivitet og høyt stoffskifte er det nok ikke rart. Har ekstra fra før så det gjør ingenting :)
 
19+6 og 2 kg, men har noen kg ekstra, så føler jeg må passe på å ikke gå opp for mye, gikk opp veldig fort i jula, magen poppa også skikkelig ut da.
 
17+4 og gikk på vekten i dag. Opp 4,3kg Synes ikke det er så ille, men håper ikke det plutselig skyter i været. Føler meg fin nå, bortsett ifra bekkenlåsning. Men kan spise sundt og bevege meg. Satser på rolig vektøkning
 
18+6, opp ca 7 kg. Syns ikke egentlig jeg spiser noe mer enn vanlig, men oppover går det
Jeg har gått opp 8-9 kg nå Men jeg var veldig tynn fra før da, mn uansett så blir jeg litt stressa over at jeg går så mye opp i vekt…
 
Jeg har også gått opp 9 kg :dontknow Er 19+1 og håper at noe av det er vann og forstoppelse
Jeg er 19+0 haha :) Men merker det er magen som er blitt stor, føler ikke jeg har lagt på meg noe spesielt andre plasser på kroppen, selvfølgelig litt men ja
 
Er 17+2 og gått opp ca 3 kg. Veldig rart og uvant å se kroppen forandre seg så fort...:rolleyes:
 
Gått opp 7-8 kg... uke 16. Men har proppet i meg mat når kvalmen var værst... det som hjalp... spise:hilarious: så nå håper jeg det bli mer stabilt.har gått opp alt fra 25-15 kg på alle graviditeten mine... fikk kg av å, satser på det denne gang å .. så bekymrer meg lite.
 
Har gått opp 3 kg. Er 20+1 i dag, så tenker det får være greit.. Er heldigvis i fin form og trener som før..håper og tror at det hjelper noe.
 
Back
Topp