Hvor mye har du lagt på deg?

Jeg er 168 og veide 60 kg før svangerskapet, har lagt på meg ca 7-8 kg og er 20+1 ☺️ Jeg er førstegangs men har hatt en kul i flere uker allerede. Veldig tydelig for alle at jeg er gravid så jeg er visst en av de som blir stor tidlig
 
Hadde gått opp 6kg til 22. november allerede, men nå har vekten stoppet mer eller mindre opp, bare gått opp 0,5kg siden det. Har nok mye å gjøre med kvalmen i begynnelsen og at jeg da spiste «hele tiden» for å overdøve den. :hilarious: Så har gått opp 6,5kg totalt til nå. Har gått opp 25kg i begge de forje svangerskapene mine, men da hadde jeg allerede gått opp 14kg i den uken jeg er i nå. (19+6) så veldig spent på hvordan den utvikler seg videre:happy: Tenker at trenger jeg opp mye i vekt for å bære fram ett barn, så må det bare være sånn:Heartred
 
19+2, gått opp 3kg. Helt ok. Gikk kun opp 9 kg med første, så ikke så bekymret.
 
Hei. Jeg er 20+ 2 og har hatt vekt spurt på 1,5kg på bare noen dager!!!! Greit at jeg har vært lite på do. Men nå stresser denne vekta meg litt. 6,2kg opp i dag. Er det vanlig at det plutselig fyker opp???
 
Hei. Jeg er 20+ 2 og har hatt vekt spurt på 1,5kg på bare noen dager!!!! Greit at jeg har vært lite på do. Men nå stresser denne vekta meg litt. 6,2kg opp i dag. Er det vanlig at det plutselig fyker opp???
Jeg føler jeg leste en plass at perioden rundt uke 20-28 er da man legger mest på seg! :shy:
 
Hei. Jeg er 20+ 2 og har hatt vekt spurt på 1,5kg på bare noen dager!!!! Greit at jeg har vært lite på do. Men nå stresser denne vekta meg litt. 6,2kg opp i dag. Er det vanlig at det plutselig fyker opp???
1,5 kg er jo normalt vektfluktuasjon fra en dag til en annen :bag: spesielt hvis man ikke går nok på do
 
Jeg er 18+3, gått opp 6 kg. Hadde startvekt på 60kg. Synes det er skummelt å legge på seg «så mye» og er veldig spent på hvordan resten av svangerskapet blir.
 
Back
Topp