Takk for trøstende ord!Bare baby, morkake, fostervann, tregere system og ekstra blod i kroppen er jo ofte 11 kg, så at man ikke skal gå opp mer enn 5-9 kg er bare tull!![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for trøstende ord!Bare baby, morkake, fostervann, tregere system og ekstra blod i kroppen er jo ofte 11 kg, så at man ikke skal gå opp mer enn 5-9 kg er bare tull!![]()
![]()

Så har gått opp 6,5kg totalt til nå. Har gått opp 25kg i begge de forje svangerskapene mine, men da hadde jeg allerede gått opp 14kg i den uken jeg er i nå. (19+6) så veldig spent på hvordan den utvikler seg videre
Tenker at trenger jeg opp mye i vekt for å bære fram ett barn, så må det bare være sånn

Jeg føler jeg leste en plass at perioden rundt uke 20-28 er da man legger mest på seg!Hei. Jeg er 20+ 2 og har hatt vekt spurt på 1,5kg på bare noen dager!!!! Greit at jeg har vært lite på do. Men nå stresser denne vekta meg litt. 6,2kg opp i dag. Er det vanlig at det plutselig fyker opp???

1,5 kg er jo normalt vektfluktuasjon fra en dag til en annenHei. Jeg er 20+ 2 og har hatt vekt spurt på 1,5kg på bare noen dager!!!! Greit at jeg har vært lite på do. Men nå stresser denne vekta meg litt. 6,2kg opp i dag. Er det vanlig at det plutselig fyker opp???
spesielt hvis man ikke går nok på doHeldig22+1 har lagt på meg 1.7 kg.
Jeg bør ikke legge på meg så mye. Veide 75 kg dagen før jeg fødte 3. man, nå veide jeg 86 før jeg ble gravidHeldig![]()