Hvor mye har du lagt på deg?

Er 25 uker og har gått opp 4-5 kg. Håper hun vokser som hun skal. Jeg er førstegangs og har alltid sett for meg at jeg går mye opp i vekt i graviditet, for slik er det ellers. Går lett opp! Men ikke nå. Litt urovekkende, men skal på kontroll til uka og forhåpentligvis er alt bra med lille.
 
Er 25 uker og har gått opp 4-5 kg. Håper hun vokser som hun skal. Jeg er førstegangs og har alltid sett for meg at jeg går mye opp i vekt i graviditet, for slik er det ellers. Går lett opp! Men ikke nå. Litt urovekkende, men skal på kontroll til uka og forhåpentligvis er alt bra med lille.
Dei tek det dei skal ha :love017
Er òg 25 veker, og har gått ned 12 kg (HG). Har aldri vegd så lite og fått i meg så lite næring, men vesla veks som berre det :Heartpink
 
23+3 og opp 14 kg. Har lagt på meg 20 pluss i alle svangerskapene mine, men har gått ned alt og litt til i løpet av første seks måneder etter fødsel. Er både aktiv og relativ sunn i kostholdet, så stresser ikke. De 14 kiloene er godt fordelt, så alle blir overrasket når jeg sier at jeg har gått opp såpass mye.
 
Oh my, vært ett skikkelig byks her 8 kg opp nå! Har gått opp mellom 15 og 20 kg de siste graviditetene, så er vel sånn sett i «rute»… men bare 7 kg unna å være 3 siffra :hungover: Det har jeg aldri vært før! Var 15kg «for tung» før jeg ble gravid da.
 
24+5 og opp 5 kg så langt. Like mye som jeg gikk opp totalt sist det, men hadde startvekt på 12 kg mindre denne gangen, så må vel regne med å gå opp mer nå. Gikk imidlertid ikke opp noe fra uke 26 eller noe og resten av sv.skapet sist da, så spørs hvordan det blir nå.. Mini vokser heldigvis, og lå 6% over gj.sn på ul i dag. Jordmor var fornøyd med det siden første barnet var litt lite ved fødsel.
 
23+3 og opp 14 kg. Har lagt på meg 20 pluss i alle svangerskapene mine, men har gått ned alt og litt til i løpet av første seks måneder etter fødsel. Er både aktiv og relativ sunn i kostholdet, så stresser ikke. De 14 kiloene er godt fordelt, så alle blir overrasket når jeg sier at jeg har gått opp såpass mye.
25+6 og gått opp 14 kg.. Var på sykehuse for vekstkontroll av baby i går pga noen medisiner jeg går på, fikk da beskjed om at jeg måtte bremse ned å ikke spise så mye fremover, det stakk litt men jeg forstår jo hva hun mener… :(
 
25+3 og gått opp 8 kg:Heartred Gikk og nesten 30kg med førstemann og 25kg sist graviditet. Etter nr. 2 gikk jeg ned 40kg ufrivillig og var kraftig undervektig i nesten 2 år. Så vet at kroppen gjør den må for å lage baby og ha ett lager til tiden i etterkant:Heartred
 
26+6 og opp ca 6kg. Det er mer enn jeg gikk opp totalt forrige gang..men så var hun litt liten også, så får tro det er bra tross alt.
 
24+1 Opp 2,5 kg siden start, men gikk ned 4 kg i første trimester. Dermed 6 kg forskjell fra høyest til lavest :)
 
26+1 og opp nesten 13 kg som er det jeg gikk opp totalt sist. Lurer på hvor det skal ende...
 
Back
Topp