Hvor langt er du på vei?

Aner ikke! Kan noen hjelpe?
Siste mens var 16-19 juli. Antatt EL var 24 juli. Har vanligvis 27-28 dagers syklus.
Vet han kom inni meg den 20 juli, og 26 juli.
Jeg hadde mensen 13.juli og hadde ubeskyttet sex 25/26 juli så regner ned det er den siste du er blitt smelt på. Hvordan testet du? Jeg har ikke turt ennå - men har enormt mye symptomer! Er så redd for falskt svar. Vurderer å teste i morgen - 4 dager før forventet mens m ultra tidlig test fra cb .. eller bør man vente til dagen for forventet mens?

Jeg hadde mensen 13.juli og hadde ubeskyttet sex 25/26 juli så regner ned det er den siste du er blitt smelt på. Hvordan testet du? Jeg har ikke turt ennå - men har enormt mye symptomer! Er så redd for falskt svar. Vurderer å teste i morgen - 4 dager før forventet mens m ultra tidlig test fra cb .. eller bør man vente til dagen for forventet mens?
Det spekuleres i om min «mens» var en mellomblødning pga jeg sluttet på p-piller etter kun 8 dager. Og EL var nærmere 22. Har bestilt tidlig ultralyd for å finne ut nærmere hvor langt jeg er på vei, det er rett under 2 uker til ul.

Jeg prøvde ikke bli gravid, så måtte bare finne ut av hvorfor puppene føltes tunge, jeg ble fortere sint, var mer trøtt og sliten - kjente meg generelt sett annerledes.

Testet søndag 31 juli og fikk en ultra svak myse-se-fra-alle vinkler tidlig babyplan test. Tok også digital ultra early fra CB men den var negativ. Nesten 24t senere tok jeg ultra early CB, den som viser strek hvis gravid og ingenting hvis ikke. Der var det svak strek, og testene har bare blitt sterkere siden.

4+0 idag. Kjenner at jeg ikke tørr å glede meg enda! Det føles veldig anderledes enn fra forrige svangerskap (han er 13mnd)… Da følte jeg meg veldig trygg og gledet meg med en gang. Håper ikke det er noe å tenke på! :Heartred

Back
Topp