Hvor langt er du på vei?

Nukis

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Marsboerne2017
August 2018
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Hvor langt er du på vei idag? :love017
 
4+1 - Er veldig uvirkelig! Kjenner meg ikke særlig dårlig i dag, så blir litt redd, men prøver å tenke positivt til det motsatte er bevist!
IKM er egentlig om et par dager, så det blir min neste lille milepæl :shy:
 
4+1 - Er veldig uvirkelig! Kjenner meg ikke særlig dårlig i dag, så blir litt redd, men prøver å tenke positivt til det motsatte er bevist!
IKM er egentlig om et par dager, så det blir min neste lille milepæl :shy:
Er nok normalt å ikke være så dårlig såpass tidlig. Eller hadde du det tidligere i tidligere svangerskap ?
 
Aldri vært gravid før, så jeg aner ikke :hilarious: Men jeg spydde allerede 9DPO, så det var jo litt voldsomt :wideyed:
Det varierer jo sikkert veldig fra kvinne til kvinne og mellom ulike svangerskap. Blir typisk kvalm mellom uke 5 og 6 og oppkast flere ganger daglig. Ikke noe jeg lengter etter akkurat nå, hehe. Har og hatt små kvalmebyger av og til.
 
Det varierer jo sikkert veldig fra kvinne til kvinne og mellom ulike svangerskap. Blir typisk kvalm mellom uke 5 og 6 og oppkast flere ganger daglig. Ikke noe jeg lengter etter akkurat nå, hehe. Har og hatt små kvalmebyger av og til.
Vil jo ikke være kvalm, men var veldig rart å plutselig ikke brekke meg hele jævla tiden :hilarious: Akkurat nå i begynnelsen er det kanskje ok å kjenne på litt, så det føles litt mer virkelig ut. Har veldig sterke streker på tester, så det lover jo bra
 
Back
Topp