Hvor langt er du på vei?

Jeg har ikke turt å teste ennå. Er 3+3 hvis jeg er gravid.. Jeg hadde ingen positive tester på el - men kan ha hatt el for tidlig da jeg altså ikke testet. Fikk noe jeg tror var festeblødning sist lørdag morgen. Jeg er super oppblåst, og hatt murring og kjenner det skjer masse i livmor området. Jeg har vært gravid tre ganger tidligere uten kvalme - men våknet litt uvel i dag tidlig. Jeg har vært emo og hatt litt ryggsmerter også samt vært veldig trøtt. (Jeg har vært sykemeldt i tre måneder v tidligere graviditet pga jeg ikke klarte å holde meg våken-min morgenkvalme..) sist jeg var gravid i 2019- hadde jeg en spontanabort - da var jeg sikker på å være gravid - men fikk bare en svært svak strek - hcg viste seg å ikke høyne fort nok selv om legen sa jeg var gravid. Fikk en spontanabort i uke 7. før denne hadde jeg en dødfødsel som kom skjedde uten at det var sykdom eller noe i svangerskapet som var galt. Denne var i uke 38+4 i 2018. Så jeg er livredd nå. Forventet mens er på onsdag. Kjøpte en clearblue ultra tidlig test - den påstår å være 99% sikker fire dager før forventet mens. Kan jeg da teste i morgen m morgenurin å den er sikker? Eller ble jeg vente til onsdag? Takk veldig mye for svar!

Last edited:
Jeg har ikke turt å teste ennå. Jeg hadde ingen positive tester på el - men kan ga hatt den fir tidlig da jeg ikke testet. Fikk noe jeg tror var festeblødning sist lørdag morgen. Jeg er super oppblåst, og hatt murring og kjenner det skjer masse i livmor området. Jeg har vært gravid tre ganger tidligere uten kvalme - men våknet litt uvel i dag tidlig. Jeg har vært emisjonell og hatt litt ryggsmerter også. Sust jeg var gravid - hadde jeg en spontanabort - da var jeg sikker på å være gravid - men fikk bare en svært svak strek - hcg viste seg å ikke høyne fort nok selv om legen sa jeg var gravid. Fikk en spontanabort i uke 7. før denne hadde jeg en dødfødsel i 2018. Så jeg er livredd nå. Forventet mens er på onsdag. Kjøpte en clearblue ultra tidlig test - den påstår å væte 99% sikker fire dager før forventet mens. Kan jeg da teste i morgen å den er sikker?
Så spennende! Anbefaler å spørre på «vi prøver»-forumet, er blant annet en teste-tråd der inne. Er mange flere på det forumet, og det er mange der som er drevne på dette med testing og tyding av tester. Her inne har vi alle fått positive tester allerede, og er litt mer i gravid-bobla enn i teste-bobla! Lykke til og håper du kan skrive deg opp på terminlista her etterhvert! :Heartred

Så spennende! Anbefaler å spørre på «vi prøver»-forumet, er blant annet en teste-tråd der inne. Er mange flere på det forumet, og det er mange der som er drevne på dette med testing og tyding av tester. Her inne har vi alle fått positive tester allerede, og er litt mer i gravid-bobla enn i teste-bobla! Lykke til og håper du kan skrive deg opp på terminlista her etterhvert! :Heartred
Jeg forstår!! Er ny og bare så det fantes en gruppe for dere som forhåpentligvis jeg kan bli en del av snart. Skal se i morgen om jeg finner ut av å finne det forumet. Er det litt kronglete m iPhone? Blir uansett glad om noen mener å ha råd rundt testing - regner m dere akkurat har vært i samme situasjon ift dette. Jeg har ikke prøvd spes mye å bli gravid så er uerfaren.

Back
Topp