Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om EL var 24 juli så er du ca 3+2 idag (9dpo), noen får korrigere meg om det er feil. Men har du el så tidlig i syklusen? Men det kan stemme med 9 dpo om du har svake positive testerAner ikke! Kan noen hjelpe?
Siste mens var 16-19 juli. Antatt EL var 24 juli. Har vanligvis 27-28 dagers syklus.
Vet han kom inni meg den 20 juli, og 26 juli.
Jeg sitter undrende her, for som du sier, fra siste mens gir ikke mening. Å regne fra EL gir mer mening.Om EL var 24 juli så er du ca 3+2 idag (9dpo), noen får korrigere meg om det er feil. Men har du el så tidlig i syklusen? Men det kan stemme med 9 dpo om du har svake positive tester
Om du regner fra mens 16.juli så er du ca 2+3 (4dpo).. du kan ikke regne fra mens isåfall, for det er ikke realistisk at du har positiv test 4dpo![]()
Hvorfor anrardu at el var 24. juli? Ingen mulighet for at den var før?Aner ikke! Kan noen hjelpe?
Siste mens var 16-19 juli. Antatt EL var 24 juli. Har vanligvis 27-28 dagers syklus.
Vet han kom inni meg den 20 juli, og 26 juli.
Jeg antar EL var 24 eller 25 juli fordi:Hvorfor anrardu at el var 24. juli? Ingen mulighet for at den var før?
Hva mener du med svakt utslag på el-test? At teststreken er svak? I så fall er den negativ. En el-test er positiv når teststreken er like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken.Jeg antar EL var 24 eller 25 juli fordi:
Mensen var 16-19 juli. Tok en tilfeldig EL test 26 juli. Kl 12 var det svaaakt utslag og kl 20 var den negativ. Så antar derfor det må ha skjedd rett før det.
Men har du andre forslag til hvordan dette logisk går opp så hører jeg gjerne dine forslag![]()