Hvor langt er du på vei?

Aner ikke! Kan noen hjelpe?
Siste mens var 16-19 juli. Antatt EL var 24 juli. Har vanligvis 27-28 dagers syklus.
Vet han kom inni meg den 20 juli, og 26 juli.

Aner ikke! Kan noen hjelpe?
Siste mens var 16-19 juli. Antatt EL var 24 juli. Har vanligvis 27-28 dagers syklus.
Vet han kom inni meg den 20 juli, og 26 juli.
Om EL var 24 juli så er du ca 3+2 idag (9dpo), noen får korrigere meg om det er feil. Men har du el så tidlig i syklusen? Men det kan stemme med 9 dpo om du har svake positive tester

Om du regner fra mens 16.juli så er du ca 2+3 (4dpo).. du kan ikke regne fra mens isåfall, for det er ikke realistisk at du har positiv test 4dpo :bag:

Om EL var 24 juli så er du ca 3+2 idag (9dpo), noen får korrigere meg om det er feil. Men har du el så tidlig i syklusen? Men det kan stemme med 9 dpo om du har svake positive tester

Om du regner fra mens 16.juli så er du ca 2+3 (4dpo).. du kan ikke regne fra mens isåfall, for det er ikke realistisk at du har positiv test 4dpo :bag:
Jeg sitter undrende her, for som du sier, fra siste mens gir ikke mening. Å regne fra EL gir mer mening.

Vanlig syklus er: mensen i ca 5 dager, EL cd 14 og syklus varer 28 dager. Men slik var det ikke nå…. Klusset det nok veldig til da jeg begynte og sluttet på p-pille i juni. Gikk 8 dager på noe som tilsvarer Loette28 (tror det begynner på M?) men det drepte all sexlyst, så jeg sluttet tvert. Dumt, jeg vet, men gjort er gjort.

Vi prøvde ikke å bli gravid. Vi har bare hatt det gøy i senga. Min kjære blir 40 tidlig neste år, han har vel da super svømmere, siden antatt EL var 24 (eller 25?) og vi hadde sex den 20 og 26.

Last edited:
4+3

Hvorfor anrardu at el var 24. juli? Ingen mulighet for at den var før?
Jeg antar EL var 24 eller 25 juli fordi:
Mensen var 16-19 juli. Tok en tilfeldig EL test 26 juli. Kl 12 var det svaaakt utslag og kl 20 var den negativ. Så antar derfor det må ha skjedd rett før det.

Men har du andre forslag til hvordan dette logisk går opp så hører jeg gjerne dine forslag :)

I tidligere sykluser har EL vært mellom syklusdag 13-15 men de to siste syklusene har vært tullete. Har -vanligvis- syklus på 27-28 dager.

Tull i mai pga kjemisk gravid i slutten av måneden, syklus da 28 dager. Tull i juni pga begynte på p-pille og sluttet etter 8 dager, syklus da 22 dager. Syklus i juli var 27 dager.

Jeg antar EL var 24 eller 25 juli fordi:
Mensen var 16-19 juli. Tok en tilfeldig EL test 26 juli. Kl 12 var det svaaakt utslag og kl 20 var den negativ. Så antar derfor det må ha skjedd rett før det.

Men har du andre forslag til hvordan dette logisk går opp så hører jeg gjerne dine forslag :)
Hva mener du med svakt utslag på el-test? At teststreken er svak? I så fall er den negativ. En el-test er positiv når teststreken er like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken.

Om jeg skulle synse tror jeg blødningen din bare er en mellomblødning, og at du har hatt el nærmere første gang dere hadde sex uten beskyttelse. :)

Edit: sorry, jeg blingsa på datoene dine. Men jeg tror fremdeles el har vært noe tidligere. Noen får jo også blødning ved el. :confused005

Back
Topp