Hvor i syklusen er du i dag?

CD8 :smiley-ashamed005 og håper snart på positiv ELtest fra clearblue, men har faktisk tenkt å legge inn aksjer annenhver dag fra i dag av, og hver dag fra blinkende smiley :smiley-bounce016

Ikke helt like sterk teststreken enda, prøver igjen imorgen :) er det forskjell på når på døgnet man skal teste for el?
Mange som sier at de syns de får sterkere streker på ettermiddagen, men jeg tester med morgenurin :) Evt en ekstra på kvelden dersom den nærmer seg positiv.

CD21

Mange som sier at de syns de får sterkere streker på ettermiddagen, men jeg tester med morgenurin :) Evt en ekstra på kvelden dersom den nærmer seg positiv.
Tok en til nå,og den var svakere igjen.. skjønner ingeting :( g-testen måtte jeg myse for å se en svak svak strek. Får ta en i ettermiddag også for å se..

Tok en til nå,og den var svakere igjen.. skjønner ingeting :( g-testen måtte jeg myse for å se en svak svak strek. Får ta en i ettermiddag også for å se..
Gjør det :) Kan være du missa LH-toppen din? Det er ikke alltid jeg får helt positive el-tester heller.

Gjør det :) Kan være du missa LH-toppen din? Det er ikke alltid jeg får helt positive el-tester heller.
Tok en test igår ettermiddag, og en ny igår.. så da måtte el vært igår kveld/natt da .. men er det for sent nå da,eller viser testene at EL kommer om 1-2 døgn?

Back
Topp