Hvor i syklusen er du i dag?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av lillyzilly, 28 Mar 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. lillyzilly Forumet er livet

CD 22, og jeg er 8 dpo i dag. IKM onsdag 5/4 :)

Last edited: 28 Mar 2017
  2. AttpåSkatt2018 Glad i forumet Marsboerne 20 18

CD 11

• Liker Liker x 1
  3. Håpefullfor2017 Flørter med forumet

Tror jeg er 9 dpo[emoji106]

• Liker Liker x 1
  4. Fra2til3 Gift med forumet

CD 25 og positiv el-test i dag også.. Skal ta en ny om en times tid. Håpe den blir negativ snart[emoji1] Jeg har vanligvis lange sykluser da, men nå syns jeg tiden går sakte....

• Liker Liker x 1
  5. lillyzilly Forumet er livet

Da er vi ganske likt :)

6. lillyzilly Forumet er livet

Da er det fortsatt håp å legge inn aksjer ;)

• Liker Liker x 1
  7. Batuuli Elsker forumet Vi som prøver :)

CD 22 og 1 el 2 DPO:D

• Liker Liker x 1
  8. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2016 Himmelbarn VIP Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

CD 10

• Liker Liker x 1
  9. lillyzilly Forumet er livet

❤ Er du klar for å prøve igjen?

10. Fra2til3 Gift med forumet

Jepp fortsatt håp[emoji1] Er så glad jeg bestemte meg for å ta en test igjen for å sjekke. Selv om jeg trodde jeg hadde hatt el. Bare hadde det på følelsen at det var noe. Om jeg ikke hadde sjekket er det ikke sikkert at vi hadde rekt å legge inn nye "aksjer" nå[emoji28]

• Liker Liker x 1
  11. Håpefullfor2017 Flørter med forumet

Ja[emoji4] er på CD 28 i dag, så litt lenger syklus denne gang enn sist, da var syklusen på bare 22 dager [emoji13]

12. lillyzilly Forumet er livet

Satse på at spiren sitter denne gang når syklusen er litt lengre da ;)

• Liker Liker x 1
  13. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Junilykke2018

CD 48 etter utskraping (med fødsel uka før). Håper jeg snart er på CD 1 igjen, men tanta lar vente på seg ...

• Liker Liker x 1
  14. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

CD 5 bare ;) ca 10 dager til EL.

• Liker Liker x 1
  15. lillyzilly Forumet er livet

Er du klar til å prøve igjen? ❤

16. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2016 Himmelbarn VIP Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Vil snakke med overlegen først, men driver og kartlegger syklusene mine. Så kanskje fra neste syklus som er forventet å starte 23. April :)

17. lillyzilly Forumet er livet

Du er tøff ❤

• Liker Liker x 1
  18. Håpefullfor2017 Flørter med forumet

Ja[emoji7] magefølelsen har vært veldig bra siden jeg endelig fikk testa etter el i rett tidspunkt og vi fikk lagt inn mange aksjer[emoji85] men i dag er den gode magefølelsen borte[emoji13] men krysser selvsagt fremdeles fingrene både for meg selv og alle andre her inne[emoji173]

19. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Junilykke2018

Ja, veldig! Særlig siden vi fikk svar på hva som gikk galt her tidligere enn vi regnet med (vurderte å vente til etter det nemlig, og først så fikk vi beskjed om at vi nok ikke fikk høre noe før i mai :wideyed:). Legen på sykehuset har laget en plan som er oversendt fastlege, så nå er det bare at tanta kommer så vi er i gang igjen, med tett oppfølging når det klaffer. :)

20. lillyzilly Forumet er livet

Har du noen symptomer? Når skal du teste? Krysser fingre og tær for deg :)

Del denne siden