Hvor i syklusen er du i dag?

CD20

Vet ikke helt hvilken dag jeg er på nå. CD 27 og 16 dpo eller CD 1 ;o får se hva morgendagen bringer.

CD76, 4 eller 5 DPO. Skal til gyn kl 9

Dette må vel bety EL? eller?

Har aldri testet med EL-tester før,derfor jeg spør.. Hadde en SA for 11 dager siden, så håper jeg er inne i rute igjen nå :)

Vedlegg

• Screenshot_20190801-152021_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190801-152021_Samsung Internet.jpg
    17,4 KB · Visninger: 42
2dpo og venter i spenning :bookworm:

6 DPO, er litt spennende denne ventetiden ja:) Var litt kvalm i dag og, men drakk litt prosecco i går, så sikkert derfor! I dag er jeg på rekeaften, men holder meg edru.. bursdagsfest for venninne i morgen, så da tenker jeg å drikke litt forsiktig for å ikke vekke mistanke:p

Dette må vel bety EL? eller?

Har aldri testet med EL-tester før,derfor jeg spør.. Hadde en SA for 11 dager siden, så håper jeg er inne i rute igjen nå :)
Litt utydelig/lite bilde og vanskelig å se hvor tydelig streken er på min skjerm ihvertfall. Men ved el-test skal testtreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Din ser ut som den snart blir positiv, men ikke helt enda :)

Litt utydelig/lite bilde og vanskelig å se hvor tydelig streken er på min skjerm ihvertfall. Men ved el-test skal testtreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Din ser ut som den snart blir positiv, men ikke helt enda :)
Ikke helt like sterk teststreken enda, prøver igjen imorgen :) er det forskjell på når på døgnet man skal teste for el?

Har ingen anelse. Nylig tatt ut spiral og prøver å teste etter el, og synes strekene ble ganske tydelige så får vell bare fortsette å teste.

Vedlegg

• IMG_20190801_215426.jpg
    IMG_20190801_215426.jpg
    9,2 KB · Visninger: 43
Back
Topp