Hvor i syklusen er du i dag?

CD19

Aner ikke pga SA for 10 dager siden. Har testet EL for å se, samtidig med en graviditetstest.. for 7 dsger siden var hcg på 365.. såvidt strek på gt,mens tydeligere på el.. mulig det er hcg som lurer meg,men håper på at el er på vei :) har ingen symptomer på el til vanlig,så aner virkelig ikke..

Her er testene:

Vedlegg

• 20190731_085447.jpg
    20190731_085447.jpg
    24,7 KB · Visninger: 43
Det tok meg ca 3 veker å få negative G test hadde 217 i hcg. 7 dager etter mål hcg hadde jeg ein CB digital som lyste 2-3 og tempen vart litt høyere. Så der må ha vert eggløsning og egget gått til grunne. Det må ha holdt hcg oppe par dager. Det meina Gyn at det var muligt.
3 uker fra selve aborten, eller fra du startet å blø? Jeg blødde en uke før selve aborten,dag 1 med blødninger hadde jeg 1400 i hcg, to dager etter aborten hadde jeg 365 i hcg. 8 dager siden sist blodprøve.. får bare prøve å følge med litt ,og legge inn noen aksjer uansett :) det skader jo aldri ;)

Var heldigvis ferdig med tr for et par dager siden jeg:smug:
CD 7 nå, å testa for EL; selv om jeg vet at det var for tidlig:headphone::hilarious:
Hehe, det er godt når TR er ferdig. Blir bedre stemning i heimen å da:hilarious: Hehe, jeg fikk EL-testene i dag. Men siden EL har vært så sein de siste PP'ene så venter jeg nok litt til før jeg begynner å teste - har jo bare 10 tester:rolleyes:

Hehe, det er godt når TR er ferdig. Blir bedre stemning i heimen å da:hilarious: Hehe, jeg fikk EL-testene i dag. Men siden EL har vært så sein de siste PP'ene så venter jeg nok litt til før jeg begynner å teste - har jo bare 10 tester:rolleyes:

Det er det! Hehe; føler meg ganske heldig, føler jeg ikke er spesielt hormonell verken før eller under tr:bag: men kan jo være at det bare er noe galt med meg da:nailbiting:
Hehe; samme her; men tenkte bare jeg måtte sjekke likevel:wacky: hehe, har en liten haug, pluss flere på tur:p

3 uker fra selve aborten, eller fra du startet å blø? Jeg blødde en uke før selve aborten,dag 1 med blødninger hadde jeg 1400 i hcg, to dager etter aborten hadde jeg 365 i hcg. 8 dager siden sist blodprøve.. får bare prøve å følge med litt ,og legge inn noen aksjer uansett :) det skader jo aldri ;)
Jeg hadde 60 000 i hcg da BO vart oppdaga 8 uker. 2,5 uke etter 570 i hcg og 2 uker etter ned i 217. Ca 3 uker etter negativ. I fra 217 var det eggløsning. Så høy hcg kan ein ha eggløsning.

Det er det! Hehe; føler meg ganske heldig, føler jeg ikke er spesielt hormonell verken før eller under tr:bag: men kan jo være at det bare er noe galt med meg da:nailbiting:
Hehe; samme her; men tenkte bare jeg måtte sjekke likevel:wacky: hehe, har en liten haug, pluss flere på tur:p
Jeg merker det at jeg faktisk er litt PMS:hilarious: Hehe:D

8 dpo og nå er jeg lei kritthvite tester:hungover: kan jeg teste snart nå tro? :bookworm::hilarious:

Back
Topp