Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tok meg ca 3 veker å få negative G test hadde 217 i hcg. 7 dager etter mål hcg hadde jeg ein CB digital som lyste 2-3 og tempen vart litt høyere. Så der må ha vert eggløsning og egget gått til grunne. Det må ha holdt hcg oppe par dager. Det meina Gyn at det var muligt.Her er testene:
3 uker fra selve aborten, eller fra du startet å blø? Jeg blødde en uke før selve aborten,dag 1 med blødninger hadde jeg 1400 i hcg, to dager etter aborten hadde jeg 365 i hcg. 8 dager siden sist blodprøve.. får bare prøve å følge med litt ,og legge inn noen aksjer uansett det skader jo aldriDet tok meg ca 3 veker å få negative G test hadde 217 i hcg. 7 dager etter mål hcg hadde jeg ein CB digital som lyste 2-3 og tempen vart litt høyere. Så der må ha vert eggløsning og egget gått til grunne. Det må ha holdt hcg oppe par dager. Det meina Gyn at det var muligt.
CD6 og endelig er TR ferdig Da er det bare å vente på EL
Hehe, det er godt når TR er ferdig. Blir bedre stemning i heimen å da Hehe, jeg fikk EL-testene i dag. Men siden EL har vært så sein de siste PP'ene så venter jeg nok litt til før jeg begynner å teste - har jo bare 10 testerVar heldigvis ferdig med tr for et par dager siden jeg
CD 7 nå, å testa for EL; selv om jeg vet at det var for tidlig
Hehe, det er godt når TR er ferdig. Blir bedre stemning i heimen å da Hehe, jeg fikk EL-testene i dag. Men siden EL har vært så sein de siste PP'ene så venter jeg nok litt til før jeg begynner å teste - har jo bare 10 tester
Jeg hadde 60 000 i hcg da BO vart oppdaga 8 uker. 2,5 uke etter 570 i hcg og 2 uker etter ned i 217. Ca 3 uker etter negativ. I fra 217 var det eggløsning. Så høy hcg kan ein ha eggløsning.3 uker fra selve aborten, eller fra du startet å blø? Jeg blødde en uke før selve aborten,dag 1 med blødninger hadde jeg 1400 i hcg, to dager etter aborten hadde jeg 365 i hcg. 8 dager siden sist blodprøve.. får bare prøve å følge med litt ,og legge inn noen aksjer uansett det skader jo aldri
Jeg merker det at jeg faktisk er litt PMS HeheDet er det! Hehe; føler meg ganske heldig, føler jeg ikke er spesielt hormonell verken før eller under tr men kan jo være at det bare er noe galt med meg da
Hehe; samme her; men tenkte bare jeg måtte sjekke likevel hehe, har en liten haug, pluss flere på tur