CD 11, og el-testene er i ferd med å bli sterkere. [emoji106] Denne gangen skal jeg teste til jeg er sikker på at jeg har hatt en ordentlig positiv test.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
❤❤CD 34, 13 dpo og forventer tanta imorgen elle tirsdag. Negativ test og fallende temp.
❤❤CD1 [emoji20]
Hvilke tester bruker du?Jeg tror jeg er 8 dpo, men er sannelig ikke sikker! Fikk aldri "knallpositiv" eltest, så er veldig spent på når tanten kommer på besøk (vil jo helst at hun ikke kommer!).
Hvilke tester bruker du?
Jeg har prøvd 2 sykluser. De blå fra billigtester fungerte bra hos meg, men make sure testene fra komplett apotek fikk jeg aldri positiv på, så er nok forskjell på tester. Kanskje du skal prøve en annen type neste gang?De grønne EL-testene fra billigtester! Jeg fikk to strek, men den ene streken ble aldri sterkere enn kontrollstreken. Jeg har sett noen tester her inne hvor streken er nærmest svart, og det fikk jeg aldri. Jeg synes det er veldig vanskelig å vite når testen er positiv eller negativ! Nå var det første runde med el-tester for meg, så det er helt klart læringspotensiale ute og går
Jeg har prøvd 2 sykluser. De blå fra billigtester fungerte bra hos meg, men make sure testene fra komplett apotek fikk jeg aldri positiv på, så er nok forskjell på tester. Kanskje du skal prøve en annen type neste gang?
Håper de fungerer like godt på degJa, takk for tipset om de blå!
CD 34, 13 dpo og forventer tanta imorgen elle tirsdag. Negativ test og fallende temp.
Liker ikkeOg så kom tanta ikveld gitt.
5 dpo her, så skjønner hva du mener6 DPO [emoji85] Og tiden går såååååå sakte
5 dpo her, så skjønner hva du mener