Hvor i syklusen er du i dag?

Jeg tror jeg er 8 dpo, men er sannelig ikke sikker! Fikk aldri "knallpositiv" eltest, så er veldig spent på når tanten kommer på besøk (vil jo helst at hun ikke kommer!).
Jeg har heller ikke fått positive el tester de to rundene jeg har prøvd det, men har fått bekreftet el via temping. Syns også det er vanskelig. Har brukt make sure og cb digital (enkel), samt noen rosa fra ebay (vet ikke merke). Vurderer cb med dobbel hormonindikator neste gang for å se om jeg finner da.

Her er jeg 6 dpo nå. Eller, klokka har jo passert tolv så vi kan si 7. Ikke mange dagene igjen til ikm (fredag/lørdag) og testing.

Jeg har heller ikke fått positive el tester de to rundene jeg har prøvd det, men har fått bekreftet el via temping. Syns også det er vanskelig. Har brukt make sure og cb digital (enkel), samt noen rosa fra ebay (vet ikke merke). Vurderer cb med dobbel hormonindikator neste gang for å se om jeg finner da.

Her er jeg 6 dpo nå. Eller, klokka har jo passert tolv så vi kan si 7. Ikke mange dagene igjen til ikm (fredag/lørdag) og testing.
Jeg prøvde og make sure denne pp, men fikk aldri positive tester jeg hell. Men de blå fra billigtester fikk jeg positive tester :)

Anbefaler cb singelhormon [emoji13] dobbel er ikke good for så mange virker det som

Anbefaler cb singelhormon [emoji13] dobbel er ikke good for så mange virker det som
Har brukt dem uten å få positiv test. [emoji14] Får gi dem et forsøk til da. Funker det ikke da så dropper jeg det helt og bare gå på symptomer og temp. Har man kort lh topp så kan det jo være vanskelig å fange den opp.

IMG_4339.JPG
CD 34, aner ikke når el var/er:( Vil bare ha tr nå...

Håper det er fordi du er gravid :)

Det håper ikke jeg egentlig [emoji14] haha
Starter egentlig ikke prøvinga før neste syklus. Vil selvfølgelig være hjertelig velkommen, men er jo livredd den virussesongen :o :(

Sjansene er vel ganske små med EL på cd19, og vi hadde sex på cd10 og cd26? :o
Hadde forsåvidt sex på cd17 og, men det var sædløst [emoji14]

Det håper ikke jeg egentlig [emoji14] haha
Starter egentlig ikke prøvinga før neste syklus. Vil selvfølgelig være hjertelig velkommen, men er jo livredd den virussesongen :eek: :(

Sjansene er vel ganske små med EL på cd19, og vi hadde sex på cd10 og cd26? :eek:
Hadde forsåvidt sex på cd17 og, men det var sædløst [emoji14]
Skjønner at du er det :( Men det kan ikke vær mulig at det samme skjer igjen! Spiren kommer når den er klar tror jeg ❤❤

Back
Topp