lillyzilly
Forumet er livet
Merke jeg er spent på om du får positiv test snartIKM for ca 6 dager siden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merke jeg er spent på om du får positiv test snartIKM for ca 6 dager siden
Det er jeg og! De tre testene jeg har tatt har vært negative. Kanskje nærmere helga hvis mensen ikke har kommet til da[emoji4]Merke jeg er spent på om du får positiv test snart
Skjønner at du er det Men det kan ikke vær mulig at det samme skjer igjen! Spiren kommer når den er klar tror jeg [emoji173][emoji173]
Huff, får helt vondt av deg Ønsker deg bare alt godt nå fremover Er 6dpo i dagSkulle jo ikke vært mulig sist heller, så oddsene hjelper ikke på redselen min.
Den kommer nok når den er klar ja, men sjansene for at det er nå er veeeldig små de og er visst flink til å "vinne lotto"...
Hvor i løypa er du nå da?
♡ takk søte du ♡ hadde vært greit med litt oppgang snart og.Huff, får helt vondt av deg [emoji173]️ Ønsker deg bare alt godt nå fremover [emoji173]️ Er 6dpo i dag
Kjenne jeg har lyst å prøve meg på en i morgen, men redd jeg bare blir skuffet, så venter til helga tenker jeg 1 test før ikm.. kanskje Haha♡ takk søte du ♡ hadde vært greit med litt oppgang snart og.
Ca likt vi da har du tenkt til å teste noe før ikm?
Blir spennende å seKjenne jeg har lyst å prøve meg på en i morgen, men redd jeg bare blir skuffet, så venter til helga tenker jeg 1 test før ikm.. kanskje Haha
Blir spennende å se
CD5, første dag med letrozol. Er så spent på denne pp da det er første pp med "hjelp", så har skikkelig troa, kanskje litt for mye, kan jo bare bli nedtur[emoji85][emoji849]
Hadde skikkelig tro på min første runde med letrozol også. Da jeg ikke ble gravid var skuffelsen stor, men likevel "jublet" jeg over at jeg hadde hatt eggløsning - noe jeg ikke hadde hatt på over 2 år
Det er et veldig godt poeng, takk![emoji4] Skal huske det dersom det ikke blir positiv test denne mnd. Har ikke hatt EL siden før jul, såvidt jeg vet, så blir veldig glad hvis jeg får det nå. Lei av å føle jeg ikke fungerer..
Føler veldig med dere Første 6 mnd at prøvingen hadde jeg ikke EL. Så etter 2 sykluser hvor eggløsning endelig kom, ble den borte igjen i 3 mnd og så 4 mnd til. Ergo 3 eggløsninger første året. Har vel raskt regnet hatt 10 eggløsninger (inkl 2 AIH og 2 IVF) på 2 år. Alle med tabletter og/eller sprøyter.
Har dere prøvd lenge?