Håpefullfor2017
Forelsket i forumet
13 dpo, så da er nedtellinga snart ferdig for denne gang[emoji87]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13 dpo, så da er nedtellinga snart ferdig for denne gang[emoji87]
Og du har ikke testet? Spennende! [emoji1]
Håper detCD16 og fortsatt negative EL tester. De blir veldig sterke like etter tidsfristen da, så kanskje det nærmer seg noe?![]()
Tatt test i dag?12 dpo og fremdeles null symptomer[emoji53] men blir uansett test på Ikm hvis tr ikke har kommet når jeg står opp siden jeg er invitert på bursdagsfest på kvelden[emoji106]
Temp hoppet ned i dag. Tempet et par timer før tiden, men sov litt urolig før det og, så den var lav uansett. Så tenker den går litt opp i morgen og kaaanskje EL kommer søndag eller mandag?Håper detMine er sånn dagen før og dagen etter de dagene med positiv test.
Tatt test i dag?![]()
Hva sier magefølelsen og symptomer?Nei, men må teste i morgen hvis tr ikke kommer, så jeg vet om jeg kan drikke i morgen[emoji87] er så nervøs[emoji33]
Hva sier magefølelsen og symptomer?![]()
Det hadde vært gøy om du fikkIngen symptomer så magefølelsen er ikke sånn kjempe god [emoji53] men drømte at jeg fikk positiv test i natt da så kanskje det er håp[emoji23]
Det hadde vært gøy om du fikkLykke til, krysse fingre og tær for positiv test i morgen [emoji173]
Takk for det ❤❤Tusen takk[emoji2][emoji173] lykke til i denne syklusen du å[emoji173]