Håpefullfor2017
Forelsket i forumet
13 dpo, så da er nedtellinga snart ferdig for denne gang[emoji87]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13 dpo, så da er nedtellinga snart ferdig for denne gang[emoji87]
Og du har ikke testet? Spennende! [emoji1]
Håper det Mine er sånn dagen før og dagen etter de dagene med positiv test.CD16 og fortsatt negative EL tester. De blir veldig sterke like etter tidsfristen da, så kanskje det nærmer seg noe?
Tatt test i dag?12 dpo og fremdeles null symptomer[emoji53] men blir uansett test på Ikm hvis tr ikke har kommet når jeg står opp siden jeg er invitert på bursdagsfest på kvelden[emoji106]
Temp hoppet ned i dag. Tempet et par timer før tiden, men sov litt urolig før det og, så den var lav uansett. Så tenker den går litt opp i morgen og kaaanskje EL kommer søndag eller mandag? skal ut i morgen da, så søndagstemp blir sikkert ikke så pålitelig [emoji14]Håper det Mine er sånn dagen før og dagen etter de dagene med positiv test.
Tatt test i dag?
Hva sier magefølelsen og symptomer?Nei, men må teste i morgen hvis tr ikke kommer, så jeg vet om jeg kan drikke i morgen[emoji87] er så nervøs[emoji33]
Hva sier magefølelsen og symptomer?
Det hadde vært gøy om du fikk Lykke til, krysse fingre og tær for positiv test i morgen ❤Ingen symptomer så magefølelsen er ikke sånn kjempe god [emoji53] men drømte at jeg fikk positiv test i natt da så kanskje det er håp[emoji23]
Det hadde vært gøy om du fikk Lykke til, krysse fingre og tær for positiv test i morgen [emoji173]
Takk for det ❤❤Tusen takk[emoji2][emoji173] lykke til i denne syklusen du å[emoji173]