Neeeei [emoji28]Lurt ikke like lett alltid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeeei [emoji28]Lurt ikke like lett alltid
Du kan få litt tr av meg [emoji16]CD 34. Men nå kjennes det faktisk ut som tr er på vei, seks dager forsinket. Utrolig kjedelig. Både jeg og gynekologen trøstet meg med at jeg i alle fall har stabile sykluser, selv om eggbeholdningen og kvaliteten er på nedtur. Det skulle vi ikke sagt gitt.
Jeg må også se det komiske i det.. Den eneste gangen jeg faktisk tester etter el, klarer jeg å bomme fullstendig. Vi hadde jo sex som gale i påska, hele elleve dager i strekk. Og jeg syntes vi virkelig tok i da vi hadde sex mange dager etter at jeg trodde jeg hadde hatt el. Jada. Håper tr kommer ordentlig i gang nå da, så vi får starte på ny frisk med en ny pp. Skal prøve meg på el-testing en måned til, da jeg allerede har kjøpt testene. Håper ikke kroppen freaker ut igjen da. Typisk at jeg rakk å begynne googlingen: "Noen som testet positivt lenge etter ikm?"
Du kan få litt tr av meg [emoji16]
Har visst sluppet godt unna smertene denne gangen, så du får ikke dem på kjøpet heller [emoji6]
Krysser fingrene for denne gangen [emoji2]CD13 og positiv el test
Takk Heter det ikke "16th time's a charm"?Krysser fingrene for denne gangen [emoji2]
Jooo[emoji4][emoji4][emoji4]Takk Heter det ikke "16th time's a charm"?