Hvor i syklusen er du i dag?

Har kjøpt te første gang denne pp, både lakriste og salvie te. Bare prøvd lakristeen så langt, og har enda tante rød, så litt tidlig å si effekt enda ;) Men jeg har troen :)
Hvilken pp er du i? Kjøper du på helsekost eller på nett? Krysser fingrene for god effekt [emoji16]

CD 33, og nå synes jeg dette begynner å bli rart.. Trøster meg med at jeg forrige onsdag i alle fall fikk bekreftet at jeg har hatt el, så da er jeg MINST 7 dpo onsdag. Har aldri noen sinne hatt lenger syklus enn 31 dager. Og når den har vært så lang, så har jeg spottet eller fått andre tegn på forhånd. Merkelig.

Typisk... jeg har aldri hatt lengre syklus enn 30 dager.. Men i februar hadde jeg syklus på 34... crazy!
Mine kan plutselig gå fra superstabil 28-33 til 60 selv om jeg ikke er gravid [emoji20] skikkelig kult. Har skjedd før at den har vært 12 og 60 rett etter hverandre.

Mine kan plutselig gå fra superstabil 28-33 til 60 selv om jeg ikke er gravid [emoji20] skikkelig kult. Har skjedd før at den har vært 12 og 60 rett etter hverandre.
Oi! Snakk om ukult... [emoji58] er det ikke noe man kan gjøre for å stabilisere mer?

Back
Topp