lillyzilly
Forumet er livet
Har kjøpt te første gang denne pp, både lakriste og salvie te. Bare prøvd lakristeen så langt, og har enda tante rød, så litt tidlig å si effekt endaTakk for tips! Salvie te? Eller har du noen andre tips? [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjøpt te første gang denne pp, både lakriste og salvie te. Bare prøvd lakristeen så langt, og har enda tante rød, så litt tidlig å si effekt endaTakk for tips! Salvie te? Eller har du noen andre tips? [emoji3]
Tempinga sier det, ja[emoji4]Men temping sier at du er 6 dpo?![]()
Da har du hatt EL ihvertfallTempinga sier det, ja[emoji4]
Ja, det håper jeg [emoji4]Da har du hatt EL ihvertfallLykke til med testing
![]()
Hvilken pp er du i? Kjøper du på helsekost eller på nett? Krysser fingrene for god effekt [emoji16]Har kjøpt te første gang denne pp, både lakriste og salvie te. Bare prøvd lakristeen så langt, og har enda tante rød, så litt tidlig å si effekt endaMen jeg har troen
![]()
Pp 6, og pp4 etter sa. Kjøpte på helsekostHvilken pp er du i? Kjøper du på helsekost eller på nett? Krysser fingrene for god effekt [emoji16]
Endelig cd1 her, tok sin tid! [emoji173]
Haha, hun ventet til jeg svidde av testene mine igår [emoji38] såklartAh, kjedelig med tr, men godt med avklaring! Så håpløst kjedelig å gå sånn og vente....
Typisk... jeg har aldri hatt lengre syklus enn 30 dager.. Men i februar hadde jeg syklus på 34... crazy!Haha, hun ventet til jeg svidde av testene mine igår [emoji38] såklart
Mine kan plutselig gå fra superstabil 28-33 til 60 selv om jeg ikke er gravid [emoji20] skikkelig kult. Har skjedd før at den har vært 12 og 60 rett etter hverandre.Typisk... jeg har aldri hatt lengre syklus enn 30 dager.. Men i februar hadde jeg syklus på 34... crazy!
Endelig cd1 her, tok sin tid! [emoji173]
Oi! Snakk om ukult... [emoji58] er det ikke noe man kan gjøre for å stabilisere mer?Mine kan plutselig gå fra superstabil 28-33 til 60 selv om jeg ikke er gravid [emoji20] skikkelig kult. Har skjedd før at den har vært 12 og 60 rett etter hverandre.
Selvfølgelig. Takktfullhet har aldri vært hennes sterkeste side...Haha, hun ventet til jeg svidde av testene mine igår [emoji38] såklart
Joda, må bare møte på rette legen med litt peiling og interesse for å hjelpe [emoji4]Oi! Snakk om ukult... [emoji58] er det ikke noe man kan gjøre for å stabilisere mer?
Hååååper det ordner seg veldig snart da [emoji2][emoji2] godt det er mye hjelp å få, hvis man bare leter litt [emoji173]Joda, må bare møte på rette legen med litt peiling og interesse for å hjelpe [emoji4]