CD 9 [emoji849]
Stilig, nytt profilbilde!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 9 [emoji849]
Testa?Still no clue, ingen tr enda, 14 eller 16 dpo[emoji15] wtf, kroppen?
Spennende Murre8dpo og nå er den over midnatt så da er jeg vel 9dpo. Snaart testetid !
CD 12
Stilig, nytt profilbilde!
Nei.. hvis jeg er 14 dpo så var jeg under coverline for tre dager siden.. og er jeg 16dpo skulle jeg fått positiv da jeg testet for tre dager siden [emoji14] venter til imorgen siden jeg tror tr kommerTesta?
Åja... jeg forstår ikke hva du mener i første setning jeg? Med coverline?Nei.. hvis jeg er 14 dpo så var jeg under coverline for tre dager siden.. og er jeg 16dpo skulle jeg fått positiv da jeg testet for tre dager siden [emoji14] venter til imorgen siden jeg tror tr kommer
Når man temper gjennom syklusen så får man et kryss på eggløsning, de vannrette linjene kan da kalles "coverline" fordi det er der den beregner temperaturforskjellen på før eggløsning og etter eggløsning. Når den da går under coverline mot slutten av syklusen så har progesteronet(hormonet som øker temperaturen i kroppen) begynt å svinne og man kan forvente mensen [emoji14]Åja... jeg forstår ikke hva du mener i første setning jeg? Med coverline?
Åja! Tusen takk for bra forklaring [emoji4] jeg har ikke begynt med temping..Når man temper gjennom syklusen så får man et kryss på eggløsning, de vannrette linjene kan da kalles "coverline" fordi det er der den beregner temperaturforskjellen på før eggløsning og etter eggløsning. Når den da går under coverline mot slutten av syklusen så har progesteronet(hormonet som øker temperaturen i kroppen) begynt å svinne og man kan forvente mensen [emoji14]
Takk for tips! Salvie te? Eller har du noen andre tips? [emoji3]Drikk te
Men temping sier at du er 6 dpo?I følge FF er jeg på CD22 og dpo 6. Jeg har ikke hatt positiv EL-test denne PP.