Hvor i syklusen er du i dag?

Still no clue, ingen tr enda, 14 eller 16 dpo[emoji15] wtf, kroppen?

Nei.. hvis jeg er 14 dpo så var jeg under coverline for tre dager siden.. og er jeg 16dpo skulle jeg fått positiv da jeg testet for tre dager siden [emoji14] venter til imorgen siden jeg tror tr kommer

Nei.. hvis jeg er 14 dpo så var jeg under coverline for tre dager siden.. og er jeg 16dpo skulle jeg fått positiv da jeg testet for tre dager siden [emoji14] venter til imorgen siden jeg tror tr kommer
Åja... jeg forstår ikke hva du mener i første setning jeg? Med coverline?

Åja... jeg forstår ikke hva du mener i første setning jeg? Med coverline?
Når man temper gjennom syklusen så får man et kryss på eggløsning, de vannrette linjene kan da kalles "coverline" fordi det er der den beregner temperaturforskjellen på før eggløsning og etter eggløsning. Når den da går under coverline mot slutten av syklusen så har progesteronet(hormonet som øker temperaturen i kroppen) begynt å svinne og man kan forvente mensen [emoji14]

Når man temper gjennom syklusen så får man et kryss på eggløsning, de vannrette linjene kan da kalles "coverline" fordi det er der den beregner temperaturforskjellen på før eggløsning og etter eggløsning. Når den da går under coverline mot slutten av syklusen så har progesteronet(hormonet som øker temperaturen i kroppen) begynt å svinne og man kan forvente mensen [emoji14]
Åja! Tusen takk for bra forklaring [emoji4] jeg har ikke begynt med temping..

CD12 i dag. Spent på når EL kommer. Forrige syklus var det CD17 eller 20. Litt usikker [emoji14]

CD 21 i dag [emoji106] høy på monitoren og denne el testen:
aa970097d2e31a123f0ceaa28045cf87.jpg

Kanskje man er heldig å får el før CD 37 denne gangen [emoji106][emoji106]

CD 9

CD10, og i midtmellomland. Trooor EL kommer ca mandag/tirsdag om ei uke, men ikke godt å si om kroppen er tilbake til normalt enda.

I dag er jeg 7dpo, og jeg synes jeg kjenner symptomer hele tida! Jeg som hadde lovet meg selv å ikke bruke så mye energi på det denne PPen :P
Fikk TR på 9dpo forrige syklus, så håper den holder seg unna nå. Tester på lørdag om tanta ikke dukker opp!

Back
Topp