lillyzilly
Forumet er livet
Kanskje du testet for tidlig Håper fortsatt på overraskelse til deg ❤Aaner ikke, trodde først jeg var 15dpo, men kan også være 13 og jeg skjønner ingenting [emoji20] ned test på ettermiddag for to dager siden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje du testet for tidlig Håper fortsatt på overraskelse til deg ❤Aaner ikke, trodde først jeg var 15dpo, men kan også være 13 og jeg skjønner ingenting [emoji20] ned test på ettermiddag for to dager siden
Med den voldsomme temp-droppen igår så blir jeg såfall sjokkert om det er noe der [emoji14]Kanskje du testet for tidlig Håper fortsatt på overraskelse til deg [emoji173]
Det er ikke over før tanta kommerMed den voldsomme temp-droppen igår så blir jeg såfall sjokkert om det er noe der [emoji14]
Hun kommer nok, hadde jo vært for godt til å være sant om hun holdt seg unna, fikk vite at eksen venter smått, og vi har time på hausken på fredag [emoji23] pluss at det kommer smått i gubben sin søskenflokk i år.Det er ikke over før tanta kommer
Forstår at det er vondt at han venter baby når dere prøvde lenge sammen, selv om du kanskje ikke nå ville hatt unger med nettopp han? Jeg har trua på at det blir baby på deg og gubben, enten med eller uten hjelp Godt du fikk time tidlig selv om det var privat Masse lykke til fine du ❤❤Hun kommer nok, hadde jo vært for godt til å være sant om hun holdt seg unna, fikk vite at eksen venter smått, og vi har time på hausken på fredag [emoji23] pluss at det kommer smått i gubben sin søskenflokk i år.
Alt i alt er jeg glad jeg ikke har barn med han, ja [emoji14] da hadde jeg aldri funnet tonen med gubben, og han er jo så fantastisk [emoji173][emoji173] men det svir jo så klart..Forstår at det er vondt at han venter baby når dere prøvde lenge sammen, selv om du kanskje ikke nå ville hatt unger med nettopp han? Jeg har trua på at det blir baby på deg og gubben, enten med eller uten hjelp Godt du fikk time tidlig selv om det var privat Masse lykke til fine du [emoji173][emoji173]
Ja, er ikke noe gøy den der Hadde jo vært bedre om dere ble gravid førstAlt i alt er jeg glad jeg ikke har barn med han, ja [emoji14] da hadde jeg aldri funnet tonen med gubben, og han er jo så fantastisk [emoji173][emoji173] men det svir jo så klart..
Det jeg også syntes [emoji23] ego-trynet i meg ville bli mamma før tante og helst før eksen ble far! Sykt typisk at ingenting går sånn som jeg har planlagt når jeg vet andre får det til uten å prøve [emoji14]Ja, er ikke noe gøy den der Hadde jo vært bedre om dere ble gravid først
Kjenner på den sårheten selv når så mange får det til så lett Spesielt når en først har klart det en gang for så å misteDet jeg også syntes [emoji23] ego-trynet i meg ville bli mamma før tante og helst før eksen ble far! Sykt typisk at ingenting går sånn som jeg har planlagt når jeg vet andre får det til uten å prøve [emoji14]
Leit å høre om aborten ❤❤CD 24 etter utskraping..