Hvis du titter innom her :-)

• Trådstarter Trådstarter Sjefshoppa
  • Opprettet Opprettet
Etter 2 svangerskap og 2 terminklubber på Bv, er jeg helt sikker på at det er her vi skal klage over spying, luft, trøtthet og kviser. Vi kan lufte redsler for ma, sa osv. Vi kan dele gleder over ul, spark, gaver og etterhvert, glede og sorger om våre små november barn.
Tror terminklubben blir hyggeligst om vi respekterer vondter og gleder om hverandre.
Det er trossalt bedre å klage her enn på jobb eller til venninnegjengen :)
Det var mine tanker, fra senga på nattevakts jobb:)

Så bare ikke helt greia med å klage og syte hele tiden, men for all del, om det gjør at du føler deg bedre!
Helt enig hva du skriver om å dele sorger og gleder, spørsmål osv, det var generell negativitet og syting jeg siktet til!

Syns vi kan dele alt jeg!!! :) vi er alle i samme båt og noen er dårlig, andre tipp topp....sånn er det bare, men her får vi en forståelse og utløp for det vi trenger... Mener det er positivt jeg :)

Etter 2 svangerskap og 2 terminklubber på Bv, er jeg helt sikker på at det er her vi skal klage over spying, luft, trøtthet og kviser. Vi kan lufte redsler for ma, sa osv. Vi kan dele gleder over ul, spark, gaver og etterhvert, glede og sorger om våre små november barn.
Tror terminklubben blir hyggeligst om vi respekterer vondter og gleder om hverandre.
Det er trossalt bedre å klage her enn på jobb eller til venninnegjengen :)
Det var mine tanker, fra senga på nattevakts jobb:)
Som jeg skulle skrevet det selv. Om ikke her inne, hvor kan man få litt utløp for ting? Det er såpass tidlig enda at det er sikkert veldig mange her inne som holder ting skjult enda. Skal man da bare sitte inne med alle redsler og plager?

Men uansett- jeg ønsker alle en god dag, nå sitter jeg på bussen på vei til jobb!

Er det virkelig såååå ille å være gravid?? Syns det er veldig mye fokus på negativt i forumet til November..
Syting, klaging, vondter og uffing! Graviditet fører med seg både positivt og negativt, det vet vel de fleste?! Jeg tråkker sikkert mange på tærne når jeg sier det, men det å være kvalm, uggen til tider, kaste opp, vektøkning, oppblåsthet osv, hører vel de fleste graviditeter til? Jeg har mistet 2 ganger, og er inne i min 3 graviditet siden september. Istedenfor å fokusere på alt negativt, velger jeg heller å se frem og tenke positivt! Jeg er kvalm fra jeg står opp til jeg legger meg, men jobber og står på! Buksene mine er trange og det ser ut som huden min er midt i puberteten! Jeg vet hva som venter meg i november, og når alt kommer til alt, er det verdt det! Sett fokuset over på det det positive og hva som venter til vinteren igjen..,Lykke!!
Veeeel... Når man kaster opp opptil 6 ganger om dagen og blir innlagt på sykehus fordi kroppen har gått i ketose og trenger væsketilførsel, da synes jeg at det er lov å klage... ;) men, jeg prøver å tenke på det lille vidunderet som kommer i november. Har selv hatt en spontanabort, men dette med kvalmen er bare pyton...

Å bli innlagt er jo en god del verre enn å klage over at man er oppblåst, så tror nok de fleste misforstod! Å ha et forum hvor man deler ting i graviditeten er jo fint, men er det virkelig interessant å lese om hvor oppblåst og kvalm andre er om det kun er syting flere ganger om dagen?

Å bli innlagt er jo en god del verre enn å klage over at man er oppblåst, så tror nok de fleste misforstod! Å ha et forum hvor man deler ting i graviditeten er jo fint, men er det virkelig interessant å lese om hvor oppblåst og kvalm andre er om det kun er syting flere ganger om dagen?

Jeg er vel i grunn noget enig med hva du skriver både her og tidligere i tråden. :-)

Og jeg forstod at du ikke klagde på folk som skriver om at de er innlagt, men som sånne som meg som syter litt fordi vi er svimmel, kvalm osv.

Jeg er enig i at man bør tenke positivt, men for min del er det er SKIKKELIG sjokk at man faktisk kan være så dårlig i et svangerskap, og før 12 uker da. Det var ikke jeg klar over (for jeg har aldri satt meg inn i dette å være gravid før).. Jeg synes det er fint at man kan dele ting, gode som dårlige. Og ofte blir det jo forkus på det dårlige når det er dt man kanskje føler mest av nå om dagen.

Plutselig vil nok trenden snu seg her også.. Kanskje.

Ha en fin dag! :-)

Her inne er det plass til alt vi må få ut november snupper :-) husk jeg er sjefshoppa, høhø :-)

Mannen jobber grovt med overtid idag :'( buhu ... reiser ut med barnets oldeforeldre en tur så slipper jeg å være alene. Hornontrollet må ha selskap :p

Jeg er enig med SuperTrult. Dette er min første graviditet og jeg hadde aldri forestilt meg at jeg skulle merke noe til graviditeten såå tidlig. Syns det er greit å lese at andre også har det slik, at det er helt normalt. Er vel dette mange sliter med nå i begynnelsen. Og når vi kommer til OUL eller vi begynner å kjenne bevegelse så kommer det sikkert mange positive tråder vil jeg tro. God helg og god bedring til alle dere som er dårlige. :-)

Jeg er sulten!!! Men så kvalm at jeg ikke klarer tanken på noe spiselig... Forslag til god ikke-kvalmende mat? :P

Jeg er sulten!!! Men så kvalm at jeg ikke klarer tanken på noe spiselig... Forslag til god ikke-kvalmende mat? :P
Kyllingpasta kanskje? En eller annen salat eller annen lett mat? Håper du blir bedre snart :-)

Back
Topp